2010. június 9., szerda

helyezés

Hol is kezdjem?... Hol is kezdjem? Hát jó, kezdem azzal a hírrel, amelyik már egy ideje blogra kívánkozott: talán azok is emlékeznek az Új Akropolisz pályázatra(újabb nem láthatóan linkelt rész), akik nem olvasták a facebook-ot. Egy korábbi bejegyzésemben közönségszavazásra biztattalak Titeket. Ugyan a közönségdíjtól messze elestem, de így is sikerült bekerülni a nagyon sok-sok-sok (és ahogy Dóri folytatná a karcolatról egy kritikában: sok-sok-sok-sok...) esélyes közül a legjobb 15 közé. De aztán se a dobogóra nem állhattam fel, se más díjat nem kaptam, mégis boldog vagyok, hiszen ez nem várt jó eredmény. Így is gazdagodtam egy oklevéllel, és jó sok tapasztalattal.
Nektek pedig, akik szavaztatok rám, köszönöm szépen, hogy szavaztatok rám! :)
(Ne haragudjon az, akit már másodszor kap el a köszönömözésem. :D)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése