2010. június 16., szerda

Goldenblog 2010!

Figyelem: elindult a 2010-es Goldenblog verseny. Ezúttal nem szavazásra akarlak buzdítani titeket (:D), hanem arra, hogy nevezzetek! A honlap itt: goldenblog.hu.
A kult-szórakozásba mehetnek a verses blogok (Anna?), a kritikás blogok (Neotica?), illetve az irodalmi igényességgel vezetett blogok (Fyra, Liza?). A fotóblogba egyértelműen fotós blogokat várnak (Anna?), de szerintem ebbe a témába tartozik a graffitis blog is (Neotica?).

Ne hagyjátok ki, mert hacsak valaki nem tiltakozik, még én nevezem be helyette a blogját. :D
(Vicc volt... de félig komoly! x))

Oh, és még valami, kis megjegyzés: azért nem soroltam fel mindenki blogját, mert 1.: legalább 10 reagnak kell lennie a nevezett blogban, 2.: a felsorolt típusok alapján úgyis mindenki megtalálja szerintem, hogy akkor az ő blogja hova tartozik. :)
Sok sikert minden pályázónak, tessék szólni, ha bekerültök!

4 megjegyzés:

pitypang írta...

Hé, az én blogom nem irodalmi, hanem rinyálós xD.

Chim írta...

Oké, attól még nevezel? xD

pitypang írta...

Dehogy :). Nem hiszem, hogy ezt bárki értékelné, aki nem ismer, aki meg ismer, az inkább ne olvassa xD. De te miért nem nevezed magad, ha már itt tartunk? :P

Chim írta...

Valami ilyesmi áll a hátterében: "Nem hiszem, hogy ezt bárki értékelné, aki nem ismer, aki meg ismer, az inkább ne olvassa xD." :DD

Megjegyzés küldése