2010. június 2., szerda

első bejegyzés

Először is: köszönöm mindenki igen és mindenki nem szavazatait. Azt hiszem, hogy már akkor eldöntöttem, hogy mi lesz, amikor megírtam azt a posztot, de csak akkor tudatosult bennem végleg a döntésem, amikor láttam a biztatásokat. Nagyon remélem, hogy senkinek nem lesz nagy csalódás, aki majd olvasni fogja (vagy szeretné.)
http://felejtesutan.blogspot.com/: megvan az első közölt részlet. Igazság szerint majd ott is fogom jelezni idővel: ezt a történetet aztán tényleg csak magamnak írtam, öncélúan. Azért, hogy Luká és Acélszív ne csak a fejemben járják az útjukat, hanem egyre összetettebbé váló világukkal együtt végre lapra kerüljenek.
Azt hiszem, hogy sok író kidobná ezt az írását a helyemben, mert második olvasásra nem tetszik igazán - talán a temérdek hiba miatt, amiket ugyan érzem, hogy benne vannak, de kijavítani őket nem tudom. Mindenesetre kíváncsi vagyok a Ti véleményetekre is: ha valami mondanivalótok van, akkor kommenteljetek!
Nagyjából kétnaponta fognak újabb részletek kikerülni. Elég sokáig meg van már írva, szóval csak újraolvasnom és javítgatnom kell a szöveget, de azért ezt sem fogom elkapkodni.
Remélem, hogy mindenki élvezni fogja, de nincsenek illúzióim az írási készségeimről (legalábbis igyekszem a talajon járni), szóval tudom én, hogy nem mindenkinek marad meg majd a kezdeti lendülete. Nem kell palástolni, nem gáz. Sokkal jobban szeretem az őszinte embereket, mind a biztatást. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése