2010. június 1., kedd

az Esemény újraindul?

Hallottátok már, hogy kedvenc főszereplőim története egyre csak gyarapszik. Ez mostanra különösebben nem igaz rájuk, régóta stagnál a documentum karakterszáma, de nem a fejemben. Azt tervezem, hogy ahogy korábban is már az esemény kapcsán: ezzel is blogot indítok. Mielőtt még valaki a fejét kezdi rázni: dehogy akarok regényt írni belőle, az ilyesmit régen feladtam. Csak már tök hosszú, én imádom őket, szívem csücskei, de mégsem tehetem fel őket a karcolatra. Ígyhát kisebb bejegyzésekben tenném egy új blogban közzé a történetüket.
Egyesek szerint sikerült némi fejlődést felmutatnom az Esemény-es blog óta, de még így is nagyon messze vagyok attól, hogy minden írásom olvasható és élvezhető legyen. Szóval tényleg és őszinte válaszokat várnék arra a kérdésre, hogy ki olvasná szívesen majd a történetet? Két szabály:
1. - Ha nem válaszolsz, az számomra határozott "nem"-et jelent és nem "tartózkodás"-t. Tehát légyszi inkább kommenteld a blog alá. Abszolút nem sértődök meg a nem-eken sem, ezt jól tudja mindenki, akitől már kértem, hogy véleményezze egy-két novellám (ugye Bubu? :)). Szóval csak nyugodtan nem-ezz, nincs belőle harag, és így legalább nem ápolok vak reményeket. :)
2. - Az "igen" mondása nem kötelez további olvasásra, vagy bármire.

Némi ismertető akkor: a történet középpontjában Lukának és bestiájának Acélszívnek kalandjai állnak. Az egész emberiség túl van már a Nagy Felejtésnek nevezett eseményen, és miközben mindenki igyekszik újra felfedezni saját magát és kis világukat, vallási háborúk indulnak meg világszerte. Ezeket a háborúkat azonban különböző istenségek teremtményei és az őket megülő emberek vívják, méghozzá a versenypályán. Luká és Acélszív pedig megindul azon az úton, aminek végén talán olyan válaszok várják őket, amiket nem akarnak hallani.
Kamaszmese egy különleges világról, ahol minden kicsit másként történik, mint mifelénk.

És akkor most... légyszi írj nekem vmit: egy igen, vagy egy nem is megfelel. Akármelyik. Tényleg. :)

8 megjegyzés:

Morella Morgue-Tristesse írta...

Igen. Hangos igen.

Chim írta...

Basszus, szia! xD A basszust úgy értem, hogy azt hittem csak én kukkolom titokban a blogod, a sziát pedig úgy, hogy dejó, hogy az előbb jártam a karcon, ahol találkoztam a teljes neveddel, így pár másodperc után csak sikerült beazonosítanom.xD

Köszönöm a választ (nagyon), és azért halkan megjegyzem, hogy ne egy déjá vu apokalipszis-szintű dologra számíts majd!:)

liza. írta...

Erre nemet nem lehet írni. Úgyhogy plusz egy fő a támogatók között. :)

chim írta...

Köszi Liza, imádlak! :D

Kíváncsi vagyok mások véleményére is, ha van még, aki szólni kíván. :)

Muciii írta...

IIIIIgeeeeen! De csak és kizárólag akkor, ha valamelyik "vendég-karakterben" magamra is ismerek! :D (persze, ez csak vicc!! :D )
De egy óóriási IGEN! ;)

Chim írta...

Hát, félek, hogy nem lesz annyira megnyerő a történet, de örülök, hogy így biztattok. :D
Sajnos nem vendégkarakteres. Mivel csak saját szórakoztatásomra írtam, és én a két főszereplőért voltam/vagyok teljesen oda, ezért rajtuk kívül senki más nincs kidolgozva. De ha lesz folytatása, akkor abban okvetlenül lesz egy Muci! :D

ancsi. írta...

igenigen^^ kíváncsi vagyok. amikor én a blogodra tévedtem, akkor már az Eseményt nem írtad, de szívesen olvasnám : ))

Chim írta...

Na, akkor ez aztán a teljes jóindulat. :D Köszi Ancsy! :)

Megjegyzés küldése