2010. június 15., kedd

állás-/ képzésinterjú

Teljes a tanácstalanságom. Ma lesz a durván egy héttel ezelőttre beígért interjú, és nem az a legnagyobb problémám, hogy miként fog lezajlani, hanem hogy egyáltalán mit vegyek fel?
Először úgy volt, hogy egyszerű beszélgetésre invitálnak, amihez soknak éreztem az öltöny-szaténnadrág kombót. Aztán eltolták az időpontot, és erről beszéltek, hogy egy nagy tájékoztatást tartanak, mindenkinek egyszerre. Ettől megnyugodtam, gondoltam, hogy egy farmer-ing, főleg ebben a nagy nyári melegben tökéletes lesz. Aztán pár nappal ezelőtt jött az elpusmogott infó, hogy frászt, kettesével fognak behívni minket... hát ez meg akkor mi, hanem egy nagyon is hivatalos állásinterjú?! Ezek szerint illene öltöny-ing-szaténnadrágban virítanom? Ráadásul ma már meleg sincs annyira, tehát a kivitelezés sem lehetetlen.
Az igazság az, hogy nem attól félek, hogy ők csúnyán néznének rám a kinézetem miatt. Nem igénytelenül akarok kinézni, hanem egyszerűen a "dress code"-ban nem vagyok biztos. Egyébként is: telefonban végtelenül barátságos, élőben is láttam már, és úgy sem volt másként, ráadásul tegeződünk. Tehát feltételezem, hogy ha slamposságot nélkülözve, mondjuk csak egy farmerben és ingben érkezem, akkor sem fognak kirúgni helyből, és nem kerül a nevem mellé egy rovátka. Egyedül attól tartok tehát, hogy csúnyán el fogok ütni a többi "pályázótól", és igen kellemetlen az, amikor mindenki maximális ünneplői díszben virít, én meg lazáskodom a tornacipőmmel és a farmeremmel. Pedig úgy érzem, hogy ennél nagyobb kiöltözésre nincs szükség, az csak giccses lenne.

Azon is rágódom egy ideje, hogy felhívom a hölgyet, akihez megyek, és egyszerűen megkérdezem tőle. Ti mit gondoltok? Bármilyen tippet, trükköt szívesen fogadok, sőt egyenesen életmentő lenne!

4 megjegyzés:

Mónika írta...

Szia! Szerintem ne a farmer&tornacipő kombinációt válaszd, mégiscsak egy állásinterjú - én a komolyabb megjelenésre szavazok :) Egyébként Móni vagyok, titkos olvasóid egyike - exsógornő, ha így jobban tetszik :D

Chim írta...

Tamás már elszólta magát, hogy olvasol. :) Alaposan meglepődtem, nem számítottam rá, de nagyon örülök neki! :D
Hát még a jótanácsnak. Most aztán végképp örülök, hogy olvasol, sőt ezúttal kommentelsz is! :D Olyan kis zöldfülűnek érzem magam ilyen téren, de ez segített, köszönöm szépen! :)

Muciii írta...

hm.. már ha tudok segíteni! Tényleg ne legyen farmer és tornacipő, de a zakó mondjuk simán lekerülhet, és mondjuk az inghez nyakkendő sem szükséges, ha már tényleg ennyire "baráti" már ez a kapcsolat! Szóval elegánsan, de mégis KÉNYELMESEN!!! ;)
Ja és legfőképpen, ügyesen! :D De ehhez nem férhet semmi kétség! :)

Chim írta...

Tudtam én, hogy meg kéne még néznem indulás előtt ezt a blogot. :D
Nyertem volna egy kis megerősítést, de hála égnek nem vagyok öngyilkos-jelölt, így a zakót, nyakkendőt magamtól is elhagytam. :) A nap így is kisütötte belőlem még a holnapi piamennyiségemet is. Hihetetlen, hogy élnek az emberek a lakásukon kívül. Az ilyen napsütés Drakula-életstílust kíván. :)

Megjegyzés küldése