2010. június 13., vasárnap

# 200

Azért írtam ki számmal a címet, mert hangsúlyozni szeretném: sikerült elérni, hogy a 200. bejegyzést írom. Reménykedem benne, hogy ez a szám bizonyítéka egyben annak is, hogy szépen fejlődik a napi ihlet-keretem, hiszen végülis ezért igyekszem blogolni: hogy eljussak arra a szintre, amikor nem jelent problémát szinte bármikor megnyitni egy word dokumentumot és csak írni és írni. Nyilván ettől még nagyon messze vagyok, de azért előfordul, hogy a gondolataim máris látom magam előtt a blogon, és érzem a ritmusát, szerkesztem a szöveget a fejemben, gyomlálom ki a lényegtelen infókat... aztán persze ebből édeskevés látszik meg a bejegyzéseknél.
Azért igyekszem, és örülök, hogy vannak, akik szívesen olvasnak. Köszönöm Nektek, hogy ezt meg is teszitek! :)

Viszont a másik fontos dolog, illetve alapjában véve ez volt az eredeti ok, amiért elkezdtem írni a bejegyzést: újabb részlet került fel a mesekaland: "Luká és Acélszív története" (link) blogra. Amennyire kapásból folytatni is akartam az első részlet felrakása után (mert végletesen hatásvadásznak éreztem így a végét, ami ráadásul nem is volt igazán jó zárórész), annyira sikerült elmaradnom vele. Nagyon sajnálom, tényleg! Szívesen megígérném, hogy ilyen többé nem fog előfordulni, de ez a legnagyobb butaság lenne részemről. :)
A lényeg, hogy az újabb részlet olvasható a mesekaland blogon. Messze nem hibátlan, sok helyen döcög, egészen kiforratlan, de azért szeretem. Remélem, hogy más is van így vele. Jó olvasgatást hozzá.

2 megjegyzés:

ancsi. írta...

Ejha, hát még sokszor ennyit.^^ Végén olyan sok online pezsibontást kell bepótolnunk, hogy feliratkozhatunk az anonim alkoholistákhoz.. xDD

Chim írta...

Köszi Ancsi!! Igen, mert minden vackot megünnepeltetek (megjelenést, új munkahelyet, hogy elértem az előző évi bejegyzésmennyiség x-szeresét, stb). Ígérem, hogy leszokom róluk, csak még bírjátok ki kicsit. :D:D

Megjegyzés küldése