2010. május 14., péntek

vizsga

Az én életemben is beköszöntött az az alkalom, amikor nem azért megyek pótvizsgára, hogy javítsak a jegyemen, hanem azért, hogy egyáltalán össze tudjak szedni belőle egy kettest. Nagyon bénán puskáztam, türelmetlen is voltam, és figyelmetlen. Azt hittem, hogy a mellettem ülő sráccal fog törődni, aki gyakorta felkapta a fejét, hogy éppen merre jár a tanár, és három füzet is ki volt pakolva nála. Persze ezek még nem feltételezik, hogy puskázott is. Mindenesetre a tanár engem szúrt ki, teljesen jogosan. Annyira nem voltam képes, hogy némi papíralapú tudást felhalmozzak a vizsgára, így többiektől kaptam még puskát is, és örömöm nem ismert határokat, amikor az első papír, amit randomra kihúztam a speciálisan puskázásra használt felsőm zsebéből, pontosan lefedte az első pár kérdést. Úgy éreztem, hogy ha ilyen mázlijaim voltak, hogy puskát is kaptam, majd elsőre kihúzom a legjobbat, már nem állíthat meg senki. Talán tíz percet ülhettem a vizsgán, a tanárnő is hozta a szokásos húsz perces késését... semmi értelme nem volt kivárni a dolgot.
Bubu volt olyan kedves, és később felhívott. Nagyon jó érzés volt, és végre megtudtam, hogy ők nem lettek elkapva. Pedig én nemhogy majdnem leghátul, hanem még a legbelsőbb sarokba is kerültem, ráadásul az előttem lévő csaj - Meli - direkt úgy rendezte a székét, hogy takarni tudjon... szánalmas eredményt produkáltam.
Pedig ez lett volna az utolsó vizsgám. Innentől kezdve vége a hétköznapi zh-knak, már nem lett volna más, mint a szakvizsgák. Az utolsó vizsgám, az első bukásom. Ráadásul pont egy olyan rendkívül fontos tantárgy esetében, mint a protokoll... (tessék érezni az iróniát)

3 megjegyzés:

liza. írta...

Nagy kár, hogy a szerencse nem állt pont most melletted... :/ De azért mi Györök Adrival nagyon büszkék voltunk rád, amiért ekkora bátorsággal viseltettél a puskázás iránt! :D

Muciii írta...

Szerintem is hős voltál. És leszel is az UV alkalmával! Tudod, nincs ellenség. És különben sem érdekes ez az egész dolog, úgy sz.r, ahogy van! Legalább az első és egyszeri lebukás is kipipálva! ;) No para! :) És egyébként szinte semmi nem volt a puskában... :) Éljen a csináld magad mozgalom!!!

Chim írta...

Nagyon drágák vagytok, de igazság szerint puskázás nélkül abszolút semmi esélyem nem lett volna, szóval szó nincs itt hősiességről, meg hasonló fennkölt fogalmakról! :D

Én Rátok vagyok nagyon-nagyon büszke, hiszen tanultatok, vagy legalább képesek voltatok átolvasni, és megírtátok saját kútfőből. :) Nagyon szurkolok Nektek, hogy átmenjetek!! :)

Megjegyzés küldése