2010. május 1., szombat

második forduló

Furcsa és megmagyarázhatatlan események zajlanak le az "új akropolisz" név alatt futó novellapályázaton. Két fordulóban bírálják el a nemtudommilyenabromisok pályázót. Az első fordulónak ma lett vége, és alig hittem a szememnek, amikor láttam, hogy két írásom is bekerült a legjobb 30 közé. Ez azért furcsa és durva, mert mellettem olyan írások tűntek el, és olyan írók, mint a már korábban említett Obb, vagy Maggoth. Félreértés ne essék: ezzel nem fényezni akarom magam. Ez egyetlen dolgot jelent csak: hogy teljes zsűrizési dilettantizmus lengi körbe ezt a pályázatot. És ez nagyon gáz.
Természetesen máris megnyertük az egyesület filozófiabérletét vagy jegyet az egyik előadásukra... Ez olyan, mint a postán kiküldött kaparós sorsjegy, amelyikből elvileg nagyon ritka, hogy arany/ezüst/bronz legyen a felülete, nekünk mégis az összes alkalommal arany érkezett.
Ráadásul az imént tájékoztatott az egyik ismerős arról, hogy náluk rejtélyes módon mindig olyanok nyerik a pályázatokat, akik valamilyen módon kötődnek az egyesülethez.
Úgyhogy ezúttal bosszúhadjáratot üzennék nekik. A legjobb 30 műre a közönség is adhat le szavazatot, akik közül a nyertes könyvcsomagot kap ajándékba. Szeretném, ha ez ezúttal az enyém lenne, és én tuti, hogy nem forgatnám vissza nekik az egészet. :D
Akik megtennék, hogy szavaznának rám, azok kérem regisztráljanak, majd adják le szavazataikat az alábbi linken: http://palyazat.ujakropolisz.hu/melyik-meset-tartod-a-legjobbnak-2010, egész pontosan a Holvirágkereső Moppa legendája című mesére. Az elvetemültebbek el is olvashatják!
Minden leadott szavazatot nagyon köszönök!

4 megjegyzés:

Zsolt írta...

Naná, hogy szavazok rád, mér megyek is, és Obbnak is szólok :)))

Chim írta...

Ezer hála, köszi Maggoth!! :D

juditti írta...

Ezek már tavaly is egészen furán működtek. Én pályáztam akkor, de az első körben kiestem, idén viszont kihagytam.
Most megyek szavazni.

Chim írta...

Letámadtak karcon, hogy azért nem szép így ez a megfogalmazás. :/ Innentől kezdve maradni fogok a Légyszi szavazzatok rám típusú kiírásoknál. :)
Ezek szerint ez az egyesület tényleg nagyon komolyan veszi azt, hogy a kezdőket támogatja (ezt a a pályázati kiírásukban is jelezték), és az olyan profiknak, mint Te, juditti, vagy Obb és Maggoth ezért nem adtak esélyt. Persze gondolom ez nem vigasz, és biztos vagyok benne, hogy nem esett jól a kizárás. Én is borzasztóan meglepődtem rajta, de ha Téged se engedtek tovább, az már nem lehet véletlen. Túl jó vagy! :)

Megjegyzés küldése