2010. május 3., hétfő

facebook

A héten 3 bejegyzett vizsgával, és egy másikkal számoltam. Elég sűrű lesz a napirendem, révén, hogy a cikkeimmel is el kéne készülnöm, amellett, hogy ezekre is tanulhatok. Érdemes azonban ettől függetlenül gyakorta visszanézni a facebook-ra, mert az ember mindig találhat gyöngyszemeket. Például a lányt, aki sok felkiáltójeles, SOS-es, nekemmostazonnaljegyzetkell-es, vizsgára készülős kiírása után alig pár percre máris ott sorakoznak tőle a FarmWille-s helyzetjelentések.
Persze, álljunk pozitívan a témához: nyilván azért van ideje játszani, mert még nem kapott senkitől anyagot.

5 megjegyzés:

liza. írta...

Nem tudom, hogy ez a jobb, vagy az a másik lány, aki fb üzenőfalon már érzékeny búcsút vett bkfes szeretteitől, névszerint említve őket, hátha így mi többiek, akik kimaradtunk ebből az "elit baráti körből", szarul érezzük majd magunkat. :D Mulatságos ez a facebook, nem? :)

Amúgy jó tanulást a vizsgákra, sorstárs! :)

Chim írta...

Kiráz a hideg attól a lánytól, a stílusától, a gondolkodásmódjától... jaj. :D Szóval igen, ő még súlyosabb eset. Főleg odavág, hogy egy olyan szaktársán szellemeskedik és gúnyolódik (vagy ez csak nekem tűnik úgy?), akivel szinte napról napra együtt látni az iskolában.
Egyébként én pár felsorolttal még soha nem láttam szót váltani, feltéve persze, h ugyan arra az emberre gondolok a név alatt, mint ő. :)

Neked is sok sikert a vizsgákhoz, zenehallgatós boldog napokat. :D

liza. írta...

Akkor nem csak nekem tűnt fel, hogy túl sok a név azon a "baráti" listán. :D
Egyébként bevallom, legördült egy könnycsepp, amiért én kimaradtam a sorból, úgy látszik azok a középsuliban eltöltött közös évek neki semmit sem jelentettek. Ez nagyon szíven ütött. :DD

Chim írta...

Tényleg, te már középiskolában is találkoztál vele. Nagyon nem szép dolog így kibeszélni, de akkor is: részvétem. :)

Muciii írta...

Atyavilág! Egy napig nem nézek a fészbúkra és ilyen dolgok történnek! Ez a lány nem tiszta! Nagyon nem! Hiányozni fog... ahogyan órán fotózza magát, természetesen, hogy az a szerencsétlen telefon hangot is adjon ki, pózolva a padon...! Azért ez némi gyanakvásra adhat okot! Na mind1, holnap én is könnyes búcsút veszek mindenkitől! Sírás-rívás közepette a nyakatokba borulok...
... ha tetszik, ha nem!! :P :D

Megjegyzés küldése