2010. május 5., szerda

zápor a házban

Számomra élményszámba ment a mai vihar, ami a magyar almában tombolt. Annyi régi jó emléket hozott a felszínre, és olyan remek hatással volt a múzsáimra, hogy ha nem lenne holnap vizsgám, most biztos szinte szántanám a sorokat.
Az ihletért cserébe viszont az eső egészen bátyám szobájáig ért: a beépített teraszunk falán patakokban folyt a víz, a függönyök pedig a tócsák közepére vizeltek... nem volt túl vicces látvány. De nézzük a jó oldalát: most már a teraszt is felmostam. Így már nincs olyan hely a lakásban, ahol nem jártam volna porcicáink gyilkosával, a szőrgolymók antikrisztusával, azaz a felmosófelszerelésemmel. Pezsgőbontás! Éljen! :)

2 megjegyzés:

Rien K. Shaw írta...

Nem tudom mennyire vigasztal, vagy lehet nem is kell vigasztalni, de nekem beázott a szobám oldalról, mert nyitva hagytam az utcára néző kilépő ajtót, tehát megértem a felmosós helyzetet. :P

Ja és van egy jó hírem is, ma már végre paráztam is! :D

Ha meg akarod nézni, ne lepődj meg ha kapsz egy figyelmeztető ablakot, hogy 18 éven felülieknek szánt tartalom, csak menj tovább nyugodtan. :D

Meg lett a karakterem, önző módon azzal is kezdtem... :P

Chim írta...

Nem igazán vigasztal az, hogy Te is kaptál a jóból, de részvétem, mi is áztunk már be így. Remélem minden fontosabb tárgy azért megúszta (főleg a mindennél fontosabb számítógép... de mondjuk csak nem tudnál pötyögni ide, ha azzal bármi baj történt volna x)), és nem tapétázva az a falrész. :/

Naggyon jó, alig vártam már az első bejegyzést! :D Meglepődtem, mikor szembejött a 18-as figyelmeztetés, mert gyorsan meg kellett néznem, hogy tényleg ott van-e az írás... alig várom, h elolvashassam! :D
Kíváncsi vagyok a karakteredre. ;)

Megjegyzés küldése