2010. április 18., vasárnap

teszt

Nagy szerettem Fionn blogját olvasni. Nem csak azért, mert imádtam, amilyen stílusban ír, és ahogyan előadja a nap, mint nap vele megtörténő eseményeket, hanem azért is, amilyen meglátásai voltak a világgal, meg az emberekkel kapcsolatban. Szerettem a logikáját, a történetszövését... szóval úgy an block szerettem szerrettem Fionn blogját olvasni.
Persze az se smafu, hogy az ő nyomására kezdtem el blogolni én magam is, és imádtam azt a hármast, amiben Ő, Ancsy és jómagam benne voltunk. Mostanában azonban már egyikőjük blogján se látok semmi újdonságot, ami azért elszomorító. Meg kell állapítanom, hogy ha belekezdek valamibe, akkor rendre eltűnnek mellőlem az emberek... még ha ők is lovaltak bele abba a dologba. Ezért is nagy öröm, hogy viszont itt vannak az újdonsült bloggertársak: Anna, Muciii, Liza, Rien és persze a mindig kommentelő Juditti. :)
Azért néha jó érzés újra elmerülni kicsit a régi időkben, így például időről időre újra és újra bele szoktam olvasni Fionn weblogjának egy-egy bejegyzésébe. Ezúttal a 2009. február 28-ai bejegyzésénél kötöttem ki végül, ahol is egy tipikus blog-tesztet töltött ki Atesz. Úgyhogy a régi idők örömére kitöltöttem én is, hogy ez legyen a pont nosztalgiázós hangulatom végén.
Ugyan képtelen leszek ugyan olyan szórakoztató válaszokat adni, de azért remélem nem haragszik meg. :)

1. Hol fogtad utoljára valakinek a kezét?
> Inkább mondjuk úgy, hogy ő fogta az enyémet... de mivel a hol volt a kérdés: asszem a a kézfogás már a liftben történt.


2. Ha megélnél egy háborút, szerinted túlélnéd?
> Igyekeznék, az tuti. De attól függ. Ha valaki bevetne ilyen "24 órával később"-típusú filmeket idéző zombiváváltoztató biológiaibombát, akkor tuti, hogy az öngyilokot választanám inkább. Bár tesóm erre mondta azt, hogy közel az Árkád, és a filmben is ott éltek túl a főhősök (egy ideig).



3. Bealszol a tévé előtt?
> Nem jellemző. De egyszer már sikerült.

4. Ittál már tejet közvetlenül a dobozból?
> Olyan gyakran, ahányszor fejfájás elleni gyógyszert folyadék nélkül vettem be. Magyarán: soha.

5. Nyertél már valaha betűző versenyt?
> Asszem az "a-nya" és az "a-pa" volt az első ilyenem. Akkor nyertem. :)

6. Mi volt a legnagyobb vitád valamilyen baráttal?
> Amennyiben az illető a barátom maradt utána is? (Legalábbis nem változott meg a róla alkotott képem?) Akkor asszem a legnagyobb vitám az volt, amikor beszólt a csaj.

7. Gyorsan gépelsz?
> És ha nagyon igyekszem, akkor még vakon is! ;):D

8. Félsz a sötétben?
> Csak ha előtte horrorfilmet néztem. Akkor viszont még poénból se merje senki lekapcsolni előttem a villanyt!


9. Most van valaki, aki tetszik?
> Szokott lenni.

10. Miért ért véget a legutóbbi kapcsolatod?
> Mert egyikünk mást gondolt annak, mint a másikunk.

11. Szerencse számod?
> 5

12. Nyertél már lottón?
> Legfeljebb ha annak vesszük, hogy más nyert az én tipp-számaimmal. (Bár abban se vagyok biztos, hogy volt ilyen.)

13. Most iszol valamit?
> Nem, épp elfogyott a kakaóm. :(

14. Okosnak tartod magad?
> Újabban időnként megszólal bennem az egomán állat... Egyébként változó (és igen széles skálán ingadozik).

15. Ettél valaha bogarat?
> Egy tanulmány szerint egy ember élete során 5-6 pókot is megeszik tudattalanul éjszaka... Egyszer volt bogaras ébredésem: pár szúnyogtól származó ízelt láb kacsintott vissza a fogaimról arcmosás után.


16. Most van valaki, aki hiányzik?
> Szokott. Most annyira nem.

17. Mit kérsz karácsonyra?
> Egy Nintendo DS-t, R4I Gold-szettel, és egy iPad-ot... aztán fogalmam sincs, hogy mire használnám őket. :DD

18. Ismered a muffinembert?
> Nem járok a chat.hu-ra.

19. Beszélsz álmodban?
> Ha a családi szokásokat nézzük, akkor legfeljebb csikorgatok este. De korábban néha szoktam: azt ismételgettem, hogy "plettyfa, plettyfa".

20. Emlékszel az első csókodra?
> Kis gondolkodás után: hát hogyne. :)


21. Reptettél valaha sárkányt?
> Igen. Nyaralóktól kaptuk, és nagyon szééép... Hosszú ideje már a padláson gubbaszt szegény. Többet érdemelne, amennyi jó szándékkal adták oda.

22. Mikor mentél legutóbb úszni és hova?
> Akkor már talán ősz volt. Természetesen a Balatonba, ha már civilben mellette lakom. :)


23. Sikeresnek tartod magad?
> Sőt ezzel vigasztalódom... Bár így belegondolva inkább olyannak, akinek sok lehetősége volt már az életben.

24. Kábé hány ember száma van a mobilodban?
> nem lehet több száznál... időnként törlök árat.

25. Szerettél volna valaha kapni egy lovat?
> Gyerekként biztos. De még ma is szívesen tanulnék lovagolni. :)

26. Mik a terveid holnapra?
> Alvás, aztán játék, játék, és zenehallgatás játék közben. Kéne ebédelni, meg még játszani picit... najó, meg valszeg utánaérdeklődök a másnapi előadásunknak is, amihez még semmilyen anyagom nincs.

27. Mit csináltál múlt hétvégén?
> Vásároltam bútort a szobámba (hopp, tényleg, még mindig nem fizettem ki bátyámnak :/), hatalmas takarítást rendeztem, használatba vettem egy másik szekrényt, és majdnem egész délután Kingával beszélgettünk bátyámmal. :)

28. Most hiányzik a suli?
> Megvagyok nélküle. Értelemszerűen nem a suli, hanem inkább a szaktársak tudnak hiányozni.

29. Mikor mondta neked valaki utoljára, hogy szeret?
> Nem szokták túl gyakran mondogatni. Inkább az értékemet becsülik: hogy drága vagyok. :D

30. Szeretsz szingli lenni?
> honnan tudod, hogy az vagyok?! O.o Ez egy állapot. Meg kell barátkozni vele.


31. Szereted a szobádat?
> Sok volt. De a mostanit határozottan szeretem, igen.

32. Ki a hősöd?
> Van egy pár ember, akikre nagyon felnézek.

33. Lógtál valaha a suliból?
> Fősulisként? Naná!

34. Most mit fogsz csinálni (miután kitöltötted a tesztet)?
> Befejezem az utolsó mondatait is a cikkeimnek, aztán valszeg idővel nekiállok újra átolvasni őket. Addig azonban kéne vacsizni, zuhanyozni, sorozatokat nézni egy kicsit... meg jó lenne játszani is egy picit. :D

35. Ha összezárva kéne eltöltened 24 órát egy emberrel, legszívesebben kit választanál?
> Aki ugyan ilyen helyzetben engem választana.

Nekem olvasás közben fel sem tűnt, de Fionnak anno igen: itt a 36-os lemaradt. :D

37. Ettél valaha kutyakaját?
> Ki akartam próbálni, de nem vitt rá a lélek.

38. Őszinte ember vagy?
> Ezt szoktam feltételezni magamról.

39. Szereted a ham&eggs-et?
> Egyáltalán mi az? O.o

40. Mi az a három dolog, ami mindig nálad van?
> Telóm, egy igazolványtartó és a lakáskulcs.

41. Van valamilyen sebhelyed?
> Egy szép hosszú vágás (az ütőér mellett) a bal csuklómon, és még néhány heg pár ujjamon, ugyan azon a kézen. Emellett egy körheg a jobb lábamon, ahol azóta se nő szőr és... és asszem ennyi.

De sebhelyes barátból volt egy nagyon extrém, amit szerintem kevesen szárnyalnak túl: konkrétan a szemgolyóján látszik máig egy heg. Övcsattal csinálták neki testvéri dulakodás közben.

42. Szereted az akciót, a pörgést?
> Nézni.


43. Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel?
> Aggastyán milliárdos.

44. Mi a legnagyobb titkod?
> Ehh...

45. Milyen gyakran telefonálsz?
> Hétvégente relatíve sokszor.

46. Hiszel a szerelemben?
> Biztos létezik ilyen.

47. Van valami, amit szeretnél, de nem kaphatsz meg?
> Elég álmodozó vagyok.

48. Mi az a négy dolog, amit elsőként veszel szemügyre egy srácban/lányban?
> a láb :)

49. Mikor sírtál utoljára?
> nem szokásom.

50. Kit öleltél meg utoljára?
> Muciii-t :) De nem úúúgy :D

51. Jól kijössz a családoddal?
> ha két napnál tovább mindannyian össze vagyunk zárva, akkor jelentkeznek problémák...

52. Hol van a mobilodl?
> Huhh, jó, hogy kérdezed! Megvan: tesóm ágyán.


53. Mikor ettél utoljára?
> Kb tíz perce, max fél órája. Muffint kakaóval.


54. Mi a kedvenc színed?
> Szeretem a vörösesbarnát... de inkább csak a barnát. Meg a bézst. Meg a kellemeszöldet.


55. Milyen filmet láttál utoljára moziban?
> Avatar imax 3D *.*


56. Most milyen dalt hallgatsz?
> Saját hangszórók szólnak a fejben. :)

57. Most mire vágysz?
> Lassan jó lenne, ha vége lenne azért ennek a tesznek xD


58. Melyik a kedvenc kocsid?
> Honda civic 2 *.* széép kocsi

59.Most nézel valamit a tévében?
> Nem vagyok ilyen univerzális, hogy a gép mellett még az is menjen. Meg egyébként sincs adás errefele.


60. Kivel beszéltél utoljára mobilon?
- anyummal



Bárki bloggertársamnak meleg szívvel ajánlom ennek a tesznek ctrl+c és ctrl+v-zését. :)
Kiváltképp: Liza, Muciii és Rien, de azt se bánom, ha Ancsy is végre ír vele egy új bejegyzést. :D

Ha valakit érdekelnek Fionn válaszai, akkor itt meglesheti: http://dragonfly-fionn.blogspot.com/2009/02/teregetes-szennyes-xd.html

4 megjegyzés:

ancsi. írta...

ancsi hamarosan újra bele fogja magát vetni a bloggerkedésbe.^^ és hasonlóképp volt azzal a hármassal mint te :)

A 15-ös kérdésre adott válaszoddal egész konkrétan úgy lesokkoltál, hogy ezentúl összecelluxozott szájjal fogok aludni.. :'D

37-eshez meg csak annyit, hogy nem tudod mit hagytál ki. :DD

Chim írta...

Az tök király lesz, ha újra visszatérsz. ;)

liza. írta...

Hogy ez az "plettyfa, plettyfa" álomduma mekkora! :DD Jelent is amúgy valamit, vagy ez egy Ádám által létrehozott, teljesen egyedi szó? :D

Az 51es válasszal azt kell, hogy mondjam: kiváltottad a csodálatomat. :P Nálam már két óra után jelentkeznek azok a bizonyos problémák a családdal történő összezárás esetén, úgyhogy a két napoddal igazi hős vagy a szememben. :DD

chim írta...

Ez a plettyfás dolog egy ezeréves álomhoz köthető. Bátyámmal álltunk egy megyfa előtt, és én akartam előbb kimondani a nevét, de nem jutott rendesen eszembe, csak az, hogy plettyfa. És mikor tesóm mondta, hogy ez megyfa, akkor váltig állítottam, hogy nem, ez plettyfa. Aztán reggel bátyám közölte (akkor még közös szobánk volt), hogy éjszaka elkezdtem hangosan ismételgetni, hogy plettyfa, plettyfa, plettyfa. :D

Szerintem egy kis elköltözés Neked is sokat segítene. Főleg ha így új viselkedési mintákat látsz... tök király helyzetkezelési technikát lehet így elfigyelni. :D Meg akkor az ember esetleg kicsit objektívebben tudja szemlélni a helyzetét a családban. Ilyesmik. :)

Megjegyzés küldése