2010. április 3., szombat

# hajnali fél három

A legnagyobb abszurdságon már túl vagyok: éjfél előtt nekiálltam szétválogatni a lakás nejlonzacskóit. Régóta meg akartam már csinálni, mert frusztrált, hogy sosincs olyan zacskó, amilyet én keresek, miközben tömve vagyunk máskor olyanokkal. Úgyhogy most anyagminőség, származás és forma szerint szét vannak válogatva... Én sem vagyok normális.
Most hajnali három van, és 5 oldalnyi szakdoga megírásán vagyok túl, ami nálam hihetetlen teljesítmény az eddigi tempóm ismeretében. Nagyon berágtam, mikor rájöttem, hogy valszeg a zacskókat is azért rendszerezem, mert szakdogáznom kéne, és akkor visszajöttem. Pedig nagyon jó Massive Attack koncertet nyomott éppen a Petőfi, de otthagytam, és leültem a gép elé. Azóta csak azt veszem észre, hogy fél órák röpülnek el az életemből. És most összeszámoltam, és 5 oldalt írtam. Úgyis dühös voltam magamra, amiért bezzeg egy szerepjátékos oldal rendszerének kidolgozásáért képes lennék egész éjszaka fent lenni - ami valljuk be: megint csak szánalmas dolog.Viszont most büszke vagyok magamra.
Ezúttal viszont helyette a szakdolgozat felett virrasztok. Sokkal jobb érzés!
És tervezem, hogy ez az éjszaka már az enyém lesz. Nem csak azért, mert attól tartok, hogy otthon nem fogok tudni rendesen foglalkozni a szakdolgozatommal, ezért még itt kéne befejeznem, hanem azért is, mert úgyis ötkor lenne ébresztő a hazaút miatt. És most hajnali fél három van, és még úgysem pakoltam el. Ráadásul akkor lenne esélyem megírni a maradék oldalakat is. És ugyan már, ki sajnálja tőlem azt, ha átalszom utána a 4 órás vonatutat? Ha már úgyis voltak a mávosok olyan rendesek, és tegnap megcsinálták a lösszfalat, aminek hála így végre újra van vonatközlekedés arra, és nem kell buszos átszállásokkal vacakolni! :)
Ráadásul akkor csak nagyon minimális lelkiismeret furdalással hagyhatnám itthon a témámhoz kapcsolód könyveket (na nem mintha olyan rengeteg lenne belőlük), és csak a jegyzetekkel kéne vacakolnom. (Hörr. Gyorsan rákerestem neten a fogyasztói típusokra, mivel erről kéne még írnom, és erre mit mond nekem erről az első cikk végén a szerző: "Összességében tehát úgy látszik, hogy a fogyasztók kizárólag demográfiai jellemzőkkel történő bemutatása csak korlátozott piaci áttekintéshez vezethet és nem elegendő a fogyasztói kívánságok és a reális piaci magatartás megalapozásához." Nem igaz, hogy nincsenek, én emlékszem rájuk... pff... kénytelen leszek mégis utánanézni a jegyzetekben.)

Hajnali háromnegyed 3. Azt hiszem, hogy pihenésképpen összepakolok. Hmm... valami kaja is kéne, ha nem fekszem le...

*Elsattyog érte*

2 megjegyzés:

liza. írta...

Nagyon is normális vagy, sőt, szerintem különleges képességgel bírsz, már ami a nejlonzacskók szétválogatását illeti! :P :D

És kapsz egy virtuális pacsit azért az öt oldalért. Nagyon szép teljesítmény, pláne egy átvirrasztott éjszakán. :)

Chim írta...

Fúú, köszi, bátyám alig hitt a szemének, mikor nyuszitojások helyett rendszerezett nejlonzacskók fogadták reggel a konyhában. :D

Nekem este megy az írás. Köszi a pacsiért, szurkolok Neked a teljes befejezéshez! ;)

Megjegyzés küldése