2010. április 18., vasárnap

összegző

Bevallom: borzasztóan elfáradtam ebben a hétben. Ennyi feladattal régen kellett megbirkóznom. Büszke vagyok azonban magamra, hogy sikerült mindent teljesítenem: nem csak, hogy az elvárt mennyiségeket összehoztam, hanem nem egy cikk esetében még túl is teljesítettem rajtuk. Éppen ennek a bejegyzésnek a megírása közben fabrikálom még meg a levelet, amikhez csatolva a cikkeket küldöm a mahu-nak, mellékelve ráadásul egyéni téma-ötleteket és cikk-terveket.
Egyetlen dologért nem vállalnék most felelősséget: méghozzá a mondatszövésért, és a helyesírásért. Nagyon-nagyon elfáradtam ebben a rengeteg karakterben, aminek ki kellett jönnie. Nyilván ez a mennyiség másoknak, akik írással foglalkoznak, nem lenne ennyire megerőltető, azonban engem teljesen taccsra vágott.
Gyors fejszámolást végeztem az írásuk közben, majd végiggondoltam, hogy ez mit is jelent. Ezen a héten a szakdolgozat végső simításai mellett (amik inkább sok türelmet és még több seggelést igényeltek) 2+4+6+6 cikktémával közel 18 oldalnyi szöveget adtam ki a kezeim közül. Ez lényegében egy újabb szakdolgozatnak is gond nélkül beillene mennyiségben, miután eszközöltük rajta a szükséges formai követelményeket.
Baromi büszke vagyok rá, hogy ilyet teljesítettem közvetlenül a szakdoga megírása utáni héten, suli mellett. Bár tény, hogy jócskán könnyebbek és emészthetőbbek voltak a témák (ami ugye nem is olyan meglepő annak tudatában, hogy életmóddal foglalkozó oldalakra írok), illetve segítséget is kaptak hozzájuk pár csatolt cikk formájában, de ettől függetlenül totál odavágott az az egész hajtás.

Már csak abban kell reménykedni, hogy nem csak a szakdolgozatomat fogják értékelni, hanem ezeket az uccsóenergiás cikkeket is. Nagyon megdobogtatná a szívem, ha suli végére megint kicsit tovább építhetném a karrierem.
Jó lenne :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése