2010. április 15., csütörtök

gyermekszoba-életérzés

Régóta szemeztem már ezzel az új skinnel, de egészen eddig még kipróbálni se mertem - de most eljött a pillanat: és rögvest teljesen a szívembe lopta magát, pedig alig akartam megkockáztatni. De azt hiszem, hogy tökéletesen adja vissza gyermeteg lelkivilágomat.
Igazság szerint már szerettem volna némi színt vinni a blogba, hiszen mégiscsak bekacsingat már a tavaszi zöldellés, meg napsütés az ablakon. Én az előbbi színvilágával egybevágót szerettem volna, azt hiszem, hogy ezzel a keresési feltétellel akadtam rá erre a skinre.
Egyszerűen imádom a felső képet, de leginkább mégis a két szélső oldaldoboz-sáv, blog.hu-t idéző kékes kiemelései tetszenek.

A kinézetbeni változás hozni fog magával pár tartalmi változást is. Tényleg csak nagyon minimálisat, de gondoltam, azért megemlítendőek: ezek közül az máris észlelhető (és igazából ez a legapróbb is talán), hogy a Sarvajc Ábrahám név egy közbeékelt Ádám-mal bővült, a későbbi félreértések elkerülése végett. De ehhez kapcsolódik a következő változás is. Nem tudom, hogy ki mennyire fúrta bele magát az oldaldobozaim tartalmaiba, de egyeseknek feltűnhetett, hogy elsőre kakukktojásnak tűnő hivatkozásokat tettem a "Linkajánlómba", amit az új skin egyszerűen "Links"-nek nevezett át. Ezek a kakukktojások pedig azok az online újságok voltak, ahol eddig publicitást kaptam, vagy kapok máig: PR Herald és NapiDoktor (talán még belefér a kategóriába a Basetoll honlapja is). Ez ha minden igaz, a jövő héttel egy újabb, az előzőeknél némileg komolyabb lappal, a Ma.hu-val fog bővülni. Ez remek hír, sőt egyenesen fantasztikus, ha belevesszük, hogy nyáron kezdtem a novellázással együtt a cikkírást is, és húsz évesen nemhogy újságírói képesítésem nincs, de még csak nem is egészen ez a tanulmányaim fő csapásiránya. Szóval hízeleg a dolog, hogy mégis nekik fogok dolgozni, azonban - és ezt szeretném, ha megértenétek - jócskán teher is. Amit nem is a legjobb pillanatokra időzítettek, hiszen épp most igyekszem egyszerre lekűzdeni a NapiDoktornál feltorlódott kidolgozandó cikkek tömegét, és emellett ellenállni a szinte részleges betű- és feladatundornak, amivel a szakdoga megírása járt.
Azonban abból a szempontból szerencse, hogy épp betömi a vizsgák és prezentációk előtti lyukat az indulás. Szóval azzal elvileg nem lesz gond (feltéve, hogy a hétvégén M I N D E N cikktémámat ki tudom dolgozni), hanem a problémák akkor fognak kezdődni, amikor már befigyelnek a félév végi vizsgák és a szakvizsgák is, nyakon öntve tételkidolgozással...

De azt hiszem, hogy mindenki más örülne, ha ilyen lehetőségek nyílnának előtte... Szóval igyekszem majd én sem elherdálni.

Azonban, hogy végére érjek a mondandómnak: a blogokról szóló szakdogám megírása közben találkoztam egy-két olyan anyaggal, amik során megkérdőjeleződött bennem, hogy helyesen teszem-e én ennyire közzé az adataimat. Ezt a kérdést főleg akkor éreztem igazán fontosnak, amikor egy ismerősöm beszélgetésébe beleszólva a számomra ismeretlen srác pillanatok alatt azonosított, megtudva, hogy Ádámnak hívnak, hogy "jaa, ő volt a blogos Ádám?" És itt nagyon elgondolkodtam.
Mert nem azt mondom, hogy ne lennék büszke arra, hogy hol dolgozom, vagy például ne akarnám kitenni később az antológia megrendelésének címét, amiben a novellám is helyet kapott, de engem akkor is meglep, hogy milyen sok fél-ismerős, ismerős fordulhat meg a blogomon.

De még nem állok a nyitottságnak azon a fokán, hogy tárt karokkal meséljek magamról nekik is...
Ezen mindenesetre elfilozofálgatok magamban egy ideig, és szívesen várom róla a véleményeiteket: mennyire legyen utánkereshető egy blogger?

Ó, és utóiratként: remélem, hogy az új skin mindenki tetszését megnyeri. Vagy amennyiben nem, akkor leglaább eltűri addig, amíg új nem lesz. De természetesen szívesen fogadom a visszajelzéseket ez ügyben is.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése