2010. április 30., péntek

örömök

Ugyan elkéstem róla, majd visszafele rossz villamosra szálltam, de mégis csodajó nap volt, hiszen végre élőben találkozhattam Judittivel, mellettem pihen az antológia, amelyben novellám is megjelent, személyesen is megismerhettem a karcolat.hu Obb-ját és újra találkoztam Maggoth-tal is. Hab a tortán, hogy még egy tortát is beszereztem, és tehettem mindezt egy könyvkiadással egybekötött díjkiosztón, ahol nem én fényképeztem, hanem ahogy Maggoth elmésen megfogalmazta: végre engem fényképeztek. :D Jöhetne még! (Bár meglestük a listát Judittinek hála, és kiderült, hogy tényleg épphogy csíptem a publikálásba bekerülők alsó határát. Konkrétan uccsó előtti voltam. :D)

Valamint a mai nap során kiderült, hogy továbbra is idősebbnek nézek ki, mint a valós korom. Azért a 6 év túlbecsülés kicsit sok volt. :D

Köszönöm mindenkinek, akinek hála mindez megvalósulhatott. És főleg Neki, akinek hála a novellám íródott. Még ha annyira se lett elég jó, hogy a valós nevét beleírhassam. Azért nagyon köszönök. Mindent. Nagyon.

8 megjegyzés:

Muciii írta...

Gratulálok!!! :) Ismét emelem a nem létező kalapomat! Erről mesélned kell! Miért nem olvastam még ezt a novellát?? Hm????? Öri hari lesz!!!! <3

Chim írta...

Kedden viszem be a suliba az egész antológiát. :) Köszi szépen az egészet! :)

juditti írta...

Nem utolsó előtti lettél. 48-49. helyen végeztél holtversenyben, majdnem 300 alkotás közül.
Megérdemelten szerepel az írásod az Antológiában. A torta meg azt bizonyítja, hogy van, akinél a te írásod volt az abszolút nyerő. :-)
Gratulálok ismét!

Én is örülök, hogy találkozhattunk. ;-)

Chim írta...

300 alkotás? Így mindjárt más azért a helyzet!:D Azonban attól még épphogy csíptem a megjelenők alsó határát.:) De ez mondjuk tényleg nem is fontos: a lényeg, hogy S I K E R Ü L T!!:D
A tortát egyébként nem random alapon kaptam én?:D

ancsi. írta...

*ál-komoly fejjel elismerően kezet fog*

Random torta..ugyan már. Gondolod, hogy azért kaptad mert túl soványnak láttak és fel akartak hizlalni? Jól írsz,ideje tudomásul venni, kedves Ádám. :D

Érdekelne az antológia amúgy. Valahol beszerezhető?

Chim írta...

Jól írok, oké, azt nagy nehézségek árán még el is tudom fogadni (de azért ez még nem jelent semmit... mmint az, hogy "jól" írok), de attól még torta nem járna nekem. Már olvastam pár írást az antológiából, és uhh... isteni írások vannak abban.
Majd érdeklődök judittinál mail-ban is, mert más is jelezte, hogy szeretne magának. Amint tudok vmit, msn-en letámadlak.;) De addig is nagyon köszönöm, borzasztóan jólesik!

juditti írta...

Úgy tudom, hogy minden különdíjat felajánló maga válaszotta ki, hogy kinek adja a díját, de amúgy ezt is K. S. intézte, ezért is volt kavar a borral...

Chim írta...

Nekem az a kavar fel se tűnt. ;) De nagyon jó tudni, hogy úgy választották ki rá. Hálásan köszönöm az infót! :)

Megjegyzés küldése