2010. április 29., csütörtök

Fanni special 01

Liza és az én történetem nem állt meg ennyivel, hanem tovább pörgött, egészen addig, hogy a korábbi írás sikerein felbuzdulva egy újabb kis történet megírására vetemedtem. Ezúttal a rejtélyes harmadik szereplőről tudhatunk meg többet, és természetesen tovább bonyolódik a „szigetelők” élete.
Megjegyzés: ezúttal kevesebb volt a kidolgozott részlet, így többször fedtem át a dolgokat saját fejből kipattant dolgokkal, remélem senki nem haragszik meg érte, és ugyan úgy fogja élvezni, mint az előzőt. (Már ha azt élvezte egyáltalán.:))

Fanni special 01

Fanni nagy fantáziával megáldott lány, akinek a Lakatlan Sziget bennszülött őslakos kannibálokhoz kerülési története továbbra is rejtély marad. Azonban kiderül, hogy ez a bizonyos rejtélyes harmadik szereplő milyen sötét titkokat is rejteget a múltjában. Fanniról annyit tudunk, hogy bár fehér ember, civilizáltsága eddig csupán annyiban mutatkozott meg, hogy nem nyersen, hanem nyárson ette meg a saját Liza részét. Kiderül azonban, hogy beteges vonzalmakkal viseltetik mindenki ember iránt, akit a rabszolgájának tekint. Fanni egy másik társával, Szilviával (minden részben vannak további rejtélyes szereplők, mint amilyen az előzőben Fanni is volt. Szilvia is egy ilyen, akiről ebben a részben soha többé nem esik már szó) együtt érkezett jóval korábban a szigetre, azonban útjaik elválltak, amikor Szilvi elvette a mobilját, mert a sajátja lemerült. Kapcsolatuk halálát talán az okozta, hogy Szilvia rájött Fanni beteges uralkodási szokásaira. Fanni az óta titokban az egész kannibál törzs vezérévé vált, Liza halála is neki köszönhető: Liza illedelmes rabszolgájaként minden óhaját kiszolgálja, amik közül az utolsó az volt, hogy had egyék meg őt. Liza teljesíti a kérés rá eső részét. Fanni további perverzióira akkor derült fény, amikor találkozik a szigetről éppen menekülő Adrival. Uralkodási vágyaik összecsapnak. Ekkor érkeztem én is a képbe, aki szintúgy egy csónakot akart elkötni. Az alvó kannibálok között találkoztam Noémival (ő a történet második semmi más szerephez nem jutó rejtélyes szereplője), aki a második fogás lett volna, de így sikerült megmentenem a kannibáloktól. A hajóknál Adri összekever valakivel, és ezért Pénteknek kezd hívni, és akkor megcsillan Fanni szeme: egyből a saját (szex)rabszolgájának hisz, és orgiázni kezd velem. Adri kihasználva, hogy Fanni figyelme csökkent, gyorsan legyőzi az uralkodási vágyaik csatájában, és ennek örömére készíttet vele egy mentőcsónakot, amivel aztán egyből elhagyja a szigetet. Tehát ár azt is tudjuk, hogy hajóval ment át egy másik szigetre Liza bőrével takarózni. Hamarosan én is távozok, így most nem tudok többet mesélni arról, hogy mi lett Fanni és Noémi további sorsa. Az a valószínű, hogy Fanni visszatért a Lakatlan Sziget kannibál bennszülöttjeinek élére, és másnap mégis megették Noémit, akinek időközben amnéziája is volt… De ez már csak találgatás.A szigetről azonban kiderült, hogy egy atomreaktor van benne, amitől Adri még nőtt két métert… Remélem nyilvánvaló, hogy innentől kezdve egyre nehezebb folytatni a történetet, de ha esetleg további információkhoz jutok még a szereplők kapcsán, akkor természetesen megpróbálkozok még további részek írásával.

4 megjegyzés:

liza. írta...

Gratulálok MűvészÚr! :P Szentül hittem, hogy az alaptörténetet nem lehet már fokozni, de tévedtem. :DD

Fanni üzenete pedig: "baszki ez óriási :D:D és durván perverz, este 10 után kellett volna küldened :D"

Asszem ezzel leáldozott a vámpír-meséknek, és jön a bennszülött-történetek korszaka. És Te leszel az úttörő ebben! :D

Chim írta...

Az a pláne, hogy ez ráadásul nem is saját találmány, ahogy az előző sem, hanem Ti írtátok, és konkrétan Te kezdted el, én meg csak összevagdosgatom. :D
De azért király, hogy így bejön! ^^

Rien K. Shaw írta...

Jézusoommmm!!!!! Meghalok a röhögéstől! xD

De egyébként ez így nem ér!
Én találtam ki előbb, hogy folytatom a sztorit, te meg lenyúlod! :P
Hát ezért csináltam én meg külön az Online PARAdicsomot miiiii?

Azt hiszem ezt nehéz lesz überelni, de nem baj kitartó vagyok és azért sem adom fel!

Arról meg már ne is beszéljünk, hogy ha jól látom a történetben nem csak Fanni perverziójára derül fény.... :P :D xD

Chim írta...

Ne haragudj, egyszerűen nem bírtam ki, hogy a fejemben volt az ötlet - le kellett írnom! :D
De innentől kezdve mindig Veled ledumálom majd, ha kiderülnek újabb részletek, vagy vannak ötleteim, okés? Majd kialakul ez az egész. :D

Megjegyzés küldése