2010. április 27., kedd

paranoia

Újabban az internet ördögének tényleg karikásak a szemei... napok óta éjjel-nappal ügyel azért, hogy egy áldott levelet se tudjak elküldeni. Se a freemail nem képes egy levelem továbbítására sem (mondjuk nem értem, hogy egy üzenetküldő rendszer mire használható, ha nem lehet vele üzenetet küldeni?!), de még az iwiw pü-szolgáltatása is ilyenkor nem elérhető... hétvégén a mobilomról fogyott le először a pénz (idejét nem tudom, hogy mikor történt velem utoljára ilyen), és ezért nem tudtam telefonálni, majd az akkuja mondta be az unalmast, hogy valami változatos is legyen a kapcsolatunkban. Ma hiába próbáltam elérni három mobilt, és egy vezetékes számot, vagy egyszerűen fel sem vették, esetleg rejtélyes módon nem kapcsolhatónak minősítették.

Azt hiszem, hogy valaki el akar szigetelni a külvilágtól.
Indul a paranoia-gépezet x)

8 megjegyzés:

Muciii írta...

Bolond vagy! :) A térerő lesz a ludas... :)

chim írta...

Á, akkor még mindig ott vannak a levelek, üzenetek, amiket nem tudok elküldeni (szerencsére ott a gmail, az kitartóan működik :D).
Persze az egész poén, meg egyáltalán nem zavaró... csak furi. :)

Muciii írta...

óó, a netnél nincs térerő??? hm....
akkor ööö...
ööö...
Rossz a szolgáltató! :) Vagy nincs TÉRERŐ!!!! :D:D:D:D

chim írta...

:D:D Oké! ;)
Egyébként az nem férfitulajdonság, hogy mindig meg akarnak oldani minden felmerülő problémát? :D

ancsi. írta...

vigasztal, hogy az én telefonom sem nagyon szeret engem? :'D körülbelül egy hete kezdődött, kb napi szinten kellett már tölteni,vagy csak úgy random kikapcsolt, mikor kedve tartotta.. vettem bele másik aksit, és még ezzel sem jó..

van valami a levegőben..:D

chim írta...

Akkor: sorstárs *.* :D
Azért a Te eseted rosszabb. :/ Szerviz?

ancsi. írta...

áh, ezt már nem érdemes..új aksi+szerviz= majdnem többet költök rá, mint amennyit alapból megérne..valószínűleg másik telefon lesz a vége.:/

chim írta...

Hjaj. :(
Azért szurkolok, hátha csodás módon "megggyógyul". Az én telefonom is produkált ilyet, mondjuk 3 év és egy medencés fürdetés után, szóval akkor igazából a lestrapáltság számlájára lehetett írni. Azért átérzem.

Megjegyzés küldése