2010. február 14., vasárnap

új skin(ek)

Nincs évfordulóm, nem ünneplek semmit (hacsak a tavaszt idéző reggeli eget nem), egyszerűen eltoltam a régi skint. Az újabbal én már kezdek megbarátkozni, remélem ti is megteszitek lassacskán. Reméljük, hogy ez lesz az én tél űzőm, ami beválik. Bár részemről nem vágyom még annyira semmiféle tavaszra, jó nekem még az a lélekhibernáló tél, de ezúttal hagyom magam sodorni a tömeggel, akik már levélbeboruló fákat és hómentes utakat szeretnének látni.
E mellé társul a blog címének változása, amiből természetesen nem maradhatott ki egy kicsinyító képző sem, már ha a "gat" annak számítana.
A színek beállításával még kűzdök, mert képtelen vagyok elszakadni a korábbi theme színvilágától, de nagyjából már ez fog maradni.
Szívesen varázsoltam volna valami egyedibb beállítást a Tátikára is, de még nem sikerült rájönnöm, hogy miként lehetne. A blogspot a kinézet variálásában a legjobb blogmotor. ^^

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése