2010. február 7., vasárnap

a szerkesztő-újságíró

Boldogan jelentem, hogy a péntek estém legalább olyan semmittevős, de sikerekben gazdag volt, mint a délelőtt.
Mire az eggyel korábbi bejegyzés megírása után újra számítógép elé jutottam, már várt az üzenet, hogy behívnak elbeszélgetésre. Ha minden jól megy, akkor kedden megyek, a gond csak az, hogy ez esetben legalább két óra utazás vár rám, hogy öltönyt, inget, nyakkendőt szerezzek magamnak. De hát ez legyen a legnagyobb problémám. :)
Emellett bátyám is megcsodálta az általam elkészített önéletrajzát (a csodálás szó szerint értendő, bár ezt csak az önéletrajzának a felépítése okozta). Emellett neki is nagyon tetszett, és ennek nagyon örültem.
Mellesleg utánanéztem, hogy kik is hirdették meg az állást. Tádámm: http://www.lpmedia.hu/nyito.php
Hálásan fogadok midnen szurkolást! :)

4 megjegyzés:

nordurljos írta...

masszív hajrázás és a (hajamat is rázom közben) :)))

Chim írta...

Hozod a formád, imádlak, köszi! :D

ancsi. írta...

írtam én is nagy-nagy hajrát tegnap, de valamiért úgy néz ki, nem küldte el a gonosz blogger..:(

izgatottam várom(juk) a fejleményeket! *_*

chim írta...

Drága vagy, majd mindenképpen beszámolok, hátha másnak is jól jön az a pár dolog, amit eddig tapasztaltam ezzel az állásra jelentkezéssel. ^^

Megjegyzés küldése