2010. február 12., péntek

új blog

Új blogot hoztam létre. Nem azért, hogy újabb felületét adjam meg saját élménybeszámolóimnak, hanem mert a konzulens tanárommal megegyeztünk, hogy az én szakdogám így fog elkészülni.
Tekintsetek majd rá piszkozatként, hiszen nyilván minden egyes újabb bejegyzéssel még rengeteg munkám lesz, mire szakdogává avanzsálna.
Nem maradtam a blogspotnál, átnyargaltam a Neotica féle blog.hu-ra ahonnan nemtetszés esetén egyenes az út a fyrás wordpressig. Ez azonban nem azt jelenti, hogy Titeket ne látnálak szívesen rajta! Sőt! Határozottan kíváncsi vagyok minden észrevételetekre, véleményetekre, meglátásotokra. És ahogy eddig, úgy ezután is szívesen veszek minden féle bátorítást, tetszésnyílvánítást, meg persze minden negatívumot is.
Kapcsolatépítésnek se lesz utolsó, a konzulens tanáromtól kezdve mások is olvassák majd - reményeim szerint legalábbis. Célom mindenféle okosságok összeszedése a blogokról, és mindennel, ami vele kapcsolatos. Személyes bejegyzéseim továbbra is ide fognak záporozni (pontosabban csak csöpörögni:), tehát azt szeretném inkább "szakmai" bloggá tenni.
Az első bejegyzések után már mellékelem is a linket.

2 megjegyzés:

nordurljos írta...

várakozós üzemmód :)

Chim írta...

Köszi! Detto ugyanígy vagyok a te blogoddal is, újabb versre vágyom! :)

Megjegyzés küldése