2010. február 4., csütörtök

kullancs

Megijedtem. Nem kicsit, nagyon. Ráadásul minden itt a gép előtt történt, kb tíz másodperce vagyok túl rajta. Márha ennyi volt az egész... Kicsit meg vagyok rémülve. :S
Zuhanyzáskor még nem voltam rajtam semmi, ebben egészen biztos vagyok. Azóta félmeztelenül flangálok a lakásban, mert számomra, hideg-szerető falusi révén, trópusinak tűnik az a hőmérséklet, amit a távfűtéses lakások termelnek. Felvettem ugyan egy kifakult, sárga pólót (ami máig az Európai Unióhoz való csatlakozásra biztat, hátulján Te is jössz? felirattal), aztán hamar le is került rólam. Nem csak azért, mert főként az általam nagyon utált nyári melóhoz szoktam hordani, aminek hála egyszer kullancs veszéllyel sikerült kikötnöm a kórházban, hanem mert amúgy is... nagyon meleg volt. Azért újra felvettem, de pár percnél nem bírtam benne tovább.
Letelepedtem a gép mellé, először az e-maileket, majd a blogokat kezdtem nézegetni, miközben az energiatakarékos izzó lassan erőre kapott. Ancsy netnaplójánál jártam, és éppen Fionn bejegyzését mosolyogtam meg jó érzéssel, mikor az egyre világosabb lámpa fényénél apró pontot vettem észre a hasamon, éppen ott, ahol addig sosem volt..
Pánik: A Z T U T I E G Y K U L L A N C S!!

Ha az volt, kinyírtam. Ha nem sikerült, akkor is súlyos sebeket szenvedett. Borzasztóan apró volt, fekete, és pár percnyi meredten nézés után már néha azt haluztam az alig-fényben, hogy kis lábakat látok itt-ott körülötte.
Nem akarta elengedni a bőrömet, de mire ezt megállapítottam, biztos lehettem benne: annyit csesztettem, hogy én a helyében már kétszer is belé nyomtam volna a mérgemet abba, aki ennyit ficánkol.
Gondoltam, innentől kezdve már édes mindegy. Jó erősen megnyomtam. (Gyenge idegzetűek ne olvassák tovább!!) Vér jött ki belőle. Megnyomtam újra, újabb adag vér... lekapartam.

Télen egy ilyen kicsi ugye nem tud bántani engem? :S:S:S

Teóriáim, miért nem lehet kullancs, vagy mi lehet, ha nem az:
Ha kullancs volt, akkor miként került rám? Zuhany közben nem volt rajtam. Azóta új ruhákat vettem fel, amik azelőtt már jó ideje a szekrényemben voltak. Tél van, tehát amúgy sem élősködnek ilyenkor, ha jól tudom. A ruhák között bújt volna el még korábban? Annyira régen meg nem használtam őket, hogy az ősz óta ott kuksoljon...

Ha nem kullancs volt, akkor még picike vérhólyag lehetett amit... mi is okozott volna? :S

Segítség!!

2 megjegyzés:

Fyra írta...

Ha kullancs volt, akkor majd bedagad és bepirosodik. Nézz rá holnap és holnapután, de ha nem látsz semmi elváltozást, akkor nem lesz ok a pánikra. Ha lesz, akkor két-háromhetes gyógyszerszedés, és ugyanaz a vége, nincs ok a pánikra.

Chim írta...

Okké,ez most jó hír. Időközben (szerintem a tudatalattim dolgozott x), egy félretárcsázással sikerült elérnem egy kullancs-szakértő szaktársamat, aki holnap hajlandó megnézni nekem, illetve kikérni apja szakvéleményét, de akkor erre nem lesz szükség. Holnap-holnapután minden kiderül.
Egyébként azóta észrevettem, hogy még van benne, a helyében valami, de (gyenge idegzetűek ezt se olvassák tovább!) sikerült kinyomnom... ez akkor is kullancs lesz... :SS
De oké, mondogatom, hogy nincs ok a pánikra! Köszi, Fyra!

Megjegyzés küldése