2010. február 13., szombat

Tátika

Elég nehezen barátkozom meg a blog.hu szolgáltatásával, sőt kapcsolatunk fokmérője jelenleg még a kritikuson billeg... legalábbis sokkal könnyebb erre fogni, hogy miért nem ülök már két napja a szakdogám felett.
Mindenesetre ma bekövetkezett az, amiről már éreztem pár napja, hogy készülődik - kritikát írtam. Pontosabban inkább ajánlót. Úgy döntöttem, hogy a másik blogomra teszem fel, ez pedig megmarad a helyi témáknak.
Eddig nem túl gyakran éreztem kényszert arra, hogy beszámolókat írjak, de ha ezután így lesz, akkor azok a Tátikára fognak kerülni.
Első bejegyzésem, és vele a blog, íme, csak Nektek:) http://tatika.blog.hu/2010/02/13/fel_2014

Fogyasszátok egészséggel, remélem tetszeni fog!

2 megjegyzés:

ancsi. írta...

A blog.hu nekem sem volt túl szimpatikus, de kívánom, hogy nektek sikerüljön összebarátkozni.^^
Idézőjelbe téve szakmai szemmel nem fogok tudni hozzászólni, de a tetszésnyilvánítás még azt hiszem menni fog.
Abban biztos lehetsz, hogy olvasni fogom.:D *megereszt egy rágóreklámba illő vigyort és feltartja hüvelykujját*

Chim írta...

Örülök annak is, ha tetszésnyílvánítást írsz, és remélem, hogy a szakmaibb szöveg majd nem veszi el a kedved az olvasástól. ha mégis, azt tökéletesen megértem. :D

Megjegyzés küldése