2010. február 28., vasárnap

én-rajz

Nemrég beszéltem IviCcel, ami annyira nem is meglepő dolog, hiszen szaktársak vagyunk végülis. A különleges az volt, hogy egy álmáról mesélt, amihez közöm volt. Pontosabban kulcsfiguraként szerepeltem benne, hiszen nekem küldte el a felmondását... Ezen nagyon jól elszórakoztunk, ígyhát elmeséltem neki én is egy nem is olyan régi, talán egy éves (rém?)álmomat, amikor egy hatlábú macskát vettem ki magamból. Nem volt rossz érzés, meg sem ijedtem, tudtam, hogy az a macska az én valamelyik részem.
Ez a mese annyira ihlető erővel bírt, hogy Ivic kijelentette, hogy neki ezt le kell rajzolnia. Hát így született meg ez a rajz, ahol a zöldet tessék feketének venni, mert hogy zöld volt a macska is (és kisebb), illetőleg a hajamat se festetem. :)


Igazán el vagyok kényeztetve mostanság: versek íródnak nekem, rajzok készülnek... Tiszta jó, még-még! :D
Két képaláírást fűznék hozzá, mert látom, hogy nem könnyen kibetűzhetőek.
Az egyik a kezemre mutat: Írószerszám (csak semmi billentyűzet:))
A másik a macskára: B O L H Á K
Szerintem én jobban jártam. ^^
Apropó: a befotózása mai, hamarosan érkeznek képek az új szobámról is! :)

4 megjegyzés:

ancsi. írta...

áááá hát ez valami haláli :DD Ádám, neked az álmodért, IviCnek pedig a rajzért elismerés! =D

Chim írta...

Köszi! Ha nem említed korábban az online szobaavató ötletét, akkor eszembe se jut, hogy befotózhatnám ezt. Szóval te is sokat tettél a képért, köszi! :D

ancsi. írta...

*feszít :DD*

Chim írta...

Tegnap voltam Alice Csodaországban IMAX-ben. Rájöttem, hogy ha Vigyorgónak hat lába lenne, és egybefekete lenne az egész macska, akkor ő lenne az én álombelim.
Mondd ez valakinek így valamit? xD

Megjegyzés küldése