2010. március 25., csütörtök

szakdolgozat (Tátika) lll.

A napokban a prezentációtechnika tanárunkról kiderült, hogy ő szokott opponens (külső szakdolgozat-elbíráló) lenni blogos témákban. Innentől kezdve esélye nem volt arra, hogy elmeneküljön előlem - hála égnek nem is akart. Átnézte gyorsan a tartalomjegyzékem, és kijelentette... hát, mit ragozzuk? Szóval ez így szar. Meg túl sok. Nem forog beleférni a maximális oldalszámba. Meg nem specifikus: semmi kohézió nincs benne... Hát, csöppet elkente a dolog a számat.
Megírtam egy nem is annyira rejtetten pánikozó üzenetet a konzulens tanáromnak, hogy mostmilesz?, mostmilesz?! Aranyos volt, visszaírt, hogy "ugyan ez a te dolgod lenne, de akkor itt egy rendes ívű tartalomjegyzék." Az új tartalomjegyzékben már volt kommunikációelmélet, írásos komelmélet, stb is. Mielőtt valaki félreérti: ez tényleg egy nagyon kedves dolog volt tőle. Mégis, úgy döntöttem, hogy ha már az én dolgom, akkor én is fogom csinálni.
Úgyhogy tegnap bedzsaltam a suli könyvtárába, lássuk, hogy mit ír a témában a szakirodalom. Találtam könyveket, a régieket meghosszabbítottam, remek. Itthon nagyjából fél-egy óra kellett ahhoz, hogy összefabrikáljam az új tartalomjegyzéket a fellelt anyagok és az eddigi felosztások alapján. De a végeredmény nekem nagyon tetszett. Egy pár kész oldaltól megváltam, de abból a témából úgysem nagyon akarództam újabb oldalakat írni.
A kész jegyzék elküldve preztech tanáromnak, akit hála' égnek pont sikerült elcsípni még a Frankfurti út előtt pár órával. Két gyors levélváltással lefixáltuk, hogy ez egy fokkal jobb (az biztos, hogy ezzel már nem lövök túl a max oldalszámon, és ebből a szempontból már király! :D), és megmondta, hogy mivel dobhatnám fel és tehetném még egyedibbé, hogy a tartalomjegyzék alapján aztán teljesen jó legyen. Ezek megvalósíthatóak, de nem most.
Jelenleg nincs más célom, mint végre készen lenni a szakdolgozattal. Utána, ha van még idő, akkor lehet (sőt K E L L) finomítgatni, javítani, lecsiszolni, esetleg kibővíteni... csak legyen már K É S Z!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése