2010. március 18., csütörtök

komgyak

Elhatároztam, hogy bemegyek rá, csak erre. Egyrészt azért, mert ezek az órák tényleg mindig hasznosak, másrészt, mert egyszerűen fantasztikusak. Volt harmadik indok is, méghozzá az, hogy végre marha jó az idő, egész nap nyitva az ablakom, nagyon szívesen elhúznék valamerre, csak nem egyedül.
Neki is álltam készülődni, csak aztán jöttek a hírek, hogy a tanár jelezte előtte két előadással, amire alig mentek be páran, hogy 5 fő alatt nem tartja meg; beszéltem többiekkel, sorra mondták, hogy nem, nem mennek be, hiszen senki nem üli végig az előtte lévő lyukasórát... áá, a rohadt élet, én is itthon maradtam.
Erre kiderült, hogy meg volt tartva, ráadásul gondolom tíznél több ember nem volt rajta, és így naná, hogy egyszerűen szenzációs volt az egész gyakorlat.
Én meg itt szenvedek... most én is mérges lettem. Csak párszor lógok, de naná, hogy olyankor is egy évre megbánom.

2 megjegyzés:

Zsike írta...

Látod, látod Ádám, pedig ha ott lettél volna, pont megvan a bűvös nyolcas, a lyukas órában pedig egy elképesztően izgalmas ország-város mérkőzésben vehettél volna részt...:D

chim írta...

Fúú, miről maradtam le. Tényleg tök sajnálom. Soha nem gondoltam volna, hogy egy előadás-kihagyást ennyire fogok bármikor is sajnálni. Hát, ezt is kipipálhatom. :)
Zsike, tök nagy öröm kommentelni látni Téged! :D

Megjegyzés küldése