2010. január 4., hétfő

kényszerek

Nemrég néztem egy filmet, amiből megtudtam, hogy a stresszre jelentkező rendszer(és nem rend!)mánia valójában egy kényszerbetegség.
Többek között ez is eszembe jutott ma délelőtt, miközben a holnapi két vizsgámért paráztam már előre is. Levezetésképpen elpakoltam pár dolgot, ami szúrta a szememet. Aztán kicsit újrarendeztem a szobámat.
Majd takarítgattam és törölgettem a gépemen: összevontam mappákat, kategorizáltam a saját, majd külön a tesóm cuccait. Aztán amikor mindennel kész voltam töredezettség mentesítettem az egyik meghajtót. Majd a másikat. Aztán megint az elsőt. Majd újra a másikat... :/

4 megjegyzés:

Fionn írta...

Én bármivel le tudom magam foglalni tanulás helyett, és mikor elkezdek stresszelni, akkor már csak kapkodom xD és akkor még jobban stresszelek, elszívok egy doboz cigit, hisztizek... közben ha a probléma gyökerét figyelem: egyszerűen le kéne tenni a seggem a könyv elé :P Ennyi... (bár nálunk is jó lenne kitakarítani xD Chim? :D)

Chim írta...

Pont tegnap gondolkodtam rajta, hogy ezer éve nem hívtak Chimnek :D
Szívesen átugrom, asszem 12-én lesz újra vizsgám, ha nem engedtek vissza addigra, hanem erőszakkal ott tartotok, akkor tuti, hogy összestresszelek egy csillogó lakásnyit. Vagy az albiba ugorjak át? xD

ancsi. írta...

Anyukám díjazná, ha belőlem ilyen dolgokat hozna ki néha a stressz, hogy elpakolok.
Én olyankor ablakon kibambulással kezdek, tollat pörgetek az ujjaim között, aztán ha ne adj isten van üres papír a közeben akkor rajzolok.Ha nincs, akkor is. Ennek eredményeképp van egy pár felismerhetetlenségig telerajzolt borítójú tankönyvem. :'D

Viccet félretéve, ne stresszeld magad még ezzel is, átlátod a dolgokat, így nem hiszem, hogy orvosolhatatlan lenne a probléma.:)
Hogy sikerült a vizsga?^^

Chim írta...

Otthon én sem tudok tanulni, de még csak cikkeket írni sem. :)
A jog hármas. Két páros fogalmat kérdezett, mindkettőt megkevert és elmondtam a másik definícióját. Így végül is rendes tőle, hogy a hármast megadta, de mégis kevés, hiszen alapvetően simán meglett volna az ötös is. :/
A reklámkomról még nincs hír, de ha nem írtam, hanem főztem volna, akkor a kínais lenne, mert a nagy része rizsa...

Megjegyzés küldése