2010. január 22., péntek

kedvencek és olvasók

Minden bizonnyal elkapott a szentimentalizmus, de ennek a bejegyzésnek egy részét kedves új rendszeres olvasómnak, alias Lorannak szentelném. Ahogy anno Ancsy-nak, úgy neki is kijár ennyi. :)
Had mondjam el, hogy alapvetően nekem mennyire furcsa, hogy felétek (értsd: blogtársaim felé) milyen sok rendszeres olvasó termelődik. Jó, én sem panaszkodhatom, mert Fionnon keresztül ismertem meg pl Annát, és ha jól gondolom, akkor Ancsy, te is rajta keresztül ismertél meg, szóval lényegében én is úgy nyúltam le mások (konkrétabban: Fionn) rendszeres olvasóit. :) Ez persze csak azt jelenti, hogy nagyon-nagyon örülök nektek, mindenkinek! (Hiába, ez itt tényleg ilyen szentimentalista bejegyzés lesz... xD)
Aztán még ott van IviC, avagy drágálatos szaktársam, aki sajna túl inaktív blog téren, de reméljük, hogy azt az energiát is Basetoll-grafikák készítésébe öli, hogy még jobbak legyenek. Ugye várjuk már a köv. havi Basetollat? Igen, várjuk!... No jól van, helyes. *bólogat*

Loranról viszont évezredek óta nem is hallottam, valahol-valamikor az ő blogjának a linkje is elveszett, pedig nem szoktam ennyire széthagyni magam; főleg, mióta fősulira járok, és kedves jóbarátommal: rendszeresség-szeretéssel tanulok a vizsgákra.
Szóval üdv, Loran, jó, hogy benéztél, meg itt vagy. Örülök Neked!

A másik dolog, amiről szeretnék beszélni, hogy két fyra-blog is kikerült a kedvencek közé, ajánlom figyelmetekbe őket. fyráról annyit elég tudni, ha valakinek nem mondd semmit elsőre a neve, hogy cikkészítő (az valami olyasmi, mint az újságíró), hivatalos fordító (erről magatok is meggyőződhettek a ZOMG nevezetű blogjában) és emellett egyetemista (illetve had említsem meg, hogy az angol rövidítések, lásd: wtf, rofl, zomg? koronázatlan királynője). Ezeken felül pedig újabb példája annak, hogy van aki szereti kisbetűvel kezdeni a saját nevét.

5 megjegyzés:

Fionn írta...

Loran engem is meglepett, mivel el van veszve hosszú ideje... blogon meg feltűnik o,O Szóval ha ezt olvassa, akkor legyen kedves megjelenni msnen is néha :D
Amúgy én is szeretem kis kezdőbetűvel írni az 'atesz'-t xD

ancsi. írta...

Jó a tipp, Fionnon keresztül találtam hozzád.:D Fionnhoz meg megint máson keresztül és azt az illetőt is máson keresztül. De nálatok végérvényesen visszatérő olvasó maradtam. ancsi szeret olvasgatni titeket. :) Csak hogy én is szentimentáliskodjak egy kicsit, na..!:DD

Na, gyűlnek a kisbetű-szimpatizánsok, helyes! :D

Chim írta...

A kisbetűs névírás egyébként nem az egészen apró önbizalom jele? Mert oké, msn-en, mailben majdnem mindenki kisbetűzi a neveket (Nemecsek meg forog a sírjában), de úgy egyébként meg mire fel? :D Mint kisbetűs névírók, ancsy, atesz, kérlek válaszoljatok! x)

Fionn írta...

Lehet, hogy a halovány önbizalom jele, de ez nem is kérdés az esetemben :D

ancsi. írta...

Lehet, ha valami pszichológus elbeszélgetne velem, ő kihozná végeredményül, hogy kicsi az önbizalmam, de én nem érzem ezt.:D Egyszerűen szeretek kilógni.De lehet ez is valami lelki defekt.:DD

Megjegyzés küldése