2011. február 27., vasárnap

bazzeg

Kész, tökéletesen elvesztem.
A BME újságának médiaképzésen, ami öt kredites tárgy, mindig vannak beadandók, egyre növekvő számban. Hétről hétre van négy napunk arra, hogy megírjunk nyolcezer karaktert, aztán tízezer karaktert, ésígytovább, majd jegyet kapunk rá tizedes jegy pontossággal. Nálam nincs szükség tizedesjegyekre. Az egyeshez nincs szükség tizedesjegyekre.

A tanár amúgy is hatalmas bukás a szememben, de úgy tűnik, hogy vele együtt én is tökéletesen elbuktam. "Írjunk tudósítást bármelyik arab ország eseményeiről." Én meg erre itt állok, tévé híján több tucat megnyitott hírportál írásaival, frissen fogyasztottam őket, és széttárom a kezem: mégis mi a szart írjak?!

Semmi gyakorlat nincs az órákon, de hát nem dolgoztam én már sacc/kb egy egész évet cikkadóként? Gondot jelenthetne ez nekem? NEM! Az egyes alapján viszont gondot jelent ez nekem? IGEN! És igaza van? Sajna kurvár@.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Segítek! Az arab világ eseményeinek számomra legfontosabbika ugyanis az, hogy elmarad a Bahreini Nagydíj. Mindez tök durva annak függvényében, hogy a Forma-1 évek óta két-háromszoros áron szervezi be a nem-európai országokat a futamok rendezésére, de tessék, visszanyal a fagyi: elmarad a szezonnyitó futam, ugrik egy csomó bevétel, és fogalmuk sincs, hogy mindezt miként is fogják bepótolni idén, ha egyáltalán fogják. Mindebből kiindul egy tök durva csapássorozat, mivel ez a fail ráébresztette őket a többi nem-európai nagydíj nagyon szar helyzetére is. Szóval indulj ki ebből, aztán F1-es híreket keresgélni már nem olyan nehéz XD.

Amúgy nem trollkodom :D. Szóval ne olts vissza csípőből, hogy inkább maradjak csendben, bár ha nem szereted az F1-et, akkor tényleg nem ez a legkézenfekvőbb út :D.

Hedgedog írta...

Úú, ez egy remek új nézőpont, köszönöm! *-*

Fionn írta...

Szedd össze magad, meg lehet azt írni, csak érezd, ahogy pezseg az újságírói véred :D Ez olyan, mint hogy nekünk a félév végére össze kell hoznunk egy többszereplős, autentikus polgári tárgyalást, amiről felvétel is készül majd :D Persze azt sem tudjuk, mihez kezdjünk xD Szal átérzem, de ne aggódj, nincs lehetetlen :)

Megjegyzés küldése