2011. június 5., vasárnap

\o/\o/ \O/ \o/ \OIo/ \o/\O/ \o/

csodálatos félévet zártam. túl vagyok rajta, és bár végérvényesen elmozdultam egy olyan irányba, ami eddig egyáltalán nem volt rám jellemző - nemrég ezt úgy írtam le, hogy egy kicsit megint csak teljesebbnek érzem magam. de elég a halandzsából. nem várt sikerrel zártam ezt a félévet, a tárgyaim nemhogy meglettek, hanem remek eredménnyel íródtak be végül az indexembe. csodálkozásomnál már csak csodálkozásom volt nagyobb emiatt. köszönöm az érdeklődéseteket a blog szünetelése miatt, köszönöm, hogy eddig eltűrtétek a szenvedésemet, és főleg köszönöm, ha ezt valaki még hiányolta is később. remek közönség vagytok, és borzasztóan hálás vagyok miattatok. nagyon remélem, hogy hozzám hasonlóan Ti is remek féléveket, iskolaéveket zártok most. és nagyon szurkolok azoknak is, akik jövő szeptembertől újabb kihívásokkal akarnak szembenézni, mert úgy döntöttek, hogy otthagyják/továbblépnek abból a mókuskerékből, amiben eddig rótták a köreiket. és igazán büszke vagyok azokra, akik mindenféle váltás nélkül is úgy érzik már, hogy megtalálták a helyüket. így kell ezt csinálni. és így legyen továbbra is. éljen a változás, éljen az öröm, éljen a sikerélmény. csak így tovább - előre, vagy hátra, kinek mi jelenti a boldogságot.

2 megjegyzés:

ancsi. írta...

jeeee, remélem majd az érettségik végeztével hasonlókat írhatok én is : D
körbepörögtem a székkel ahogy láttam hogy van bejegyzés : )
amúgy: megható beszéd lett! :DD

Hedgedog írta...

:D:DD köszi, ancsi, nagyon remélem én is, hogy olvashatok még tőled is valamit. :D

Megjegyzés küldése