2011. január 6., csütörtök

a k fajtái :)



Elnézést kérek a kommentek elmaradásáért, ezúttal is csupán egy pillanatra ugrottam fel, mert ezt meg kell osztanom veletek. Pszichológia vizsgám lesz holnap, és az egyik tételben leltem rá, tádámm a divergens gondolkodás faktorai kreatív képességek fajtái:
(Hátha titeket is érdekelnek. :D)

•Fluencia: gondolkodás könnyedsége, gyorsasága
•Flexibilitás: a gondolkodás rugalmassága, új összefüggések, szempontok felsorolása
•Originalitás: eredetiség, ritka, különleges válaszok
•Szenzibilitás: nyitottság a környezetre
•Elaboráció: a megoldás kidolgozásának igénye
•Redefiníció: a probléma átfogalmazásának képessége

Ki melyikben ismer magára? :D

Had mondjak én párat, aztán szabad a megsértődés és szabad a csók ma, szabad a szerelem... trállálállá:
fyra - a flexibilitás és az originalitás között gondolkodtam
liza - a fluencia és a szenzibilitás között gondolkodtam
anna - számomra egyértelműen fluenciának tűnsz :D
neotica - a redefiníciós :))

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szalai Éva <3. Ééés... tudom, hogy nem bóknak szántad, de annak veszem, jó? *__*

Hedgedog írta...

Mi más lett volna, ha nem bók? O.o
Én téged bántani? O.o
O.o
o.O
O.O
o.o
XD

Névtelen írta...

Ja, nem úgy értettem, lehet, hogy csak olyan tényközlés volt XD. De valahogy megmelengette a lelkem, hogy ilyen nagyszerűségeket hiszel rólam :D.

Hedgedog írta...

Alig volt olyan ember, akinél gondom lett volna "csak" kettőbe besűrítenem, én hova gondolnám - bók#2 :D

Megjegyzés küldése