2010. július 2., péntek

puzzle

Igyekszem összeszedni magam, ennek pedig része az, hogy mindent igyekszem a helyére tenni a környezetemben és önmagamban. Ennek egyik része a blog(ok) körüli takarítás.
Egyrészt megint változott az oldalt linkelt blogok listája. Nem csak törölve lettek róla blogok, hanem újak is érkeztek. Nagyon sajnáltam azt, aki felhagyott a blogolással, és igyekeztem annál jobban örülni annak, hogy egyáltalán kis ideig velünk-velem volt itt is. Remélem, hogy azért ha nem is vált fordulóponttá az életében, de fel fogja még tudni használni az így szerzett tapasztalatokat.
A búcsúzkodáson túl pedig új nevek is felkerültek a listára, illetve régi nevek új blogjai is. Azaz... talán nem is pontos a többes szám, hiszen Morgue blogjáról van szó, illetve Neotica utcai művészettel képközelből foglalkozó blogjáról van szó.

Illetve beszélni szerettem volna még egy másik blogomról, a kalandmeséről. Ahogy korábban az Esemény, úgy ez is a törlés sorsára jutott, de ne tessék félreérteni a megmozdulást: aki olvasná, az csak írjon nekem, adjon meg egy mailcímet, és már küldöm is az irományt. Egyedüli hátránya, hogy átnézetlen, még a legminimálisabb javítások sincsenek eszközölve rajta, illetve némileg befejezetlen.
Majd talán amikor már életerős leszek annyira, hogy a mondataim lemásznak a wordből, és saját életre kelnek az olvasóim fejében, újra megírom Luká és Acélszív történetét kisregényként, hátha kiadják.
Addig is maradnak az álmok. :)

7 megjegyzés:

Morella Morgue-Tristesse írta...

Nekem így, javítatlanul is kellene.
És... köszönöm... ^^

Chim írta...

Úgyis küldtem üzit, megvárom, hogy mit reagálsz. Mailcímet meg lenyúltam fb-ról, majd arra küldöm. :)

fyra írta...

Jaj, ne depresszálj (mondom én :))! Gratulálok a szakvizsgádhoz, gratulálok a novelládhoz (vagy rosszul értelmeztem valamit Karcolaton?), gratulálok a... na látod, már azt sem tudom, mihez! Sikeres vagy, nagyon sokan szorítanak érted, és tessék, menj hát emberek közé, fel a fejjel! Ha nekem rossz a kedvem (öh, non-stop?), akkor igyekszem arra gondolni, mennyi mindent értem el saját erőmből - na, te annál sokkal, de sokkal többet! Szóval vértezd magad pozitív gondolatokkal :).

És ha már pozitív gondolatok: töröltem a negatív gondolatos blogomat, szóval azt is eltávolíthatod oldalról :). Egy újon gondolkodom, ha meglesz (és érdekel), akkor elárulom a címét :).

Chim írta...

Szia Fyra! :)
Jól értelmezted a dolgot karcon, feltéve, hogy a Holvirágosra gondolsz, de az nem új, tök régi, csak jó szokásom szerint ezredszer próbálom az ezredik megfogalmazásban ünnepeltetni magam. xD Nem is értem, hogy bírjátok ezt elviselni. (Azon túl, hogy Ancsy már sztem részeg a pezsgőktől :D)
Nagyon köszönöm a remek tippeket, jól jönnek, és nagyon jól esnek. :) Egyébként van mára is programom, meg holnapra is, csak azért is voltam annyira oda, mert a suli hülyeségei miatt lemaradtam például egy túráról, amit nagyon vártam. És hiába volt meg a szakvizsga, ha utána majdnem három napig itt vagyok egy tök üres lakásban... :( Szóval nemhogy ünneplés, de még szólni se tudok senkihez. Ráadásul rosszkedvvel ritkán tud bulit szervezni magának az ember. Inkább lemondja, ha hívják is. Szerintem legalábbis.
Az meg tök nagy baromság, hogy náladnál többet értem volna el. De ezt ne kezdjük megint, én csendben csodállak tovább, ha gondolod, ezt te is megteheted. Cöhh. xD
Láttam, hogy nem csak azt a blogod törölted, gyorsan csekkoltam a többit is. Ez egy HATALMAS előrelépés, nagyon gratulálok hozzá!! Remélem, hogy ezzel fejben is elejét tudod venni annak, hogy oda is sértést gondolj, ahol nincs. Remélem, hogy Sütinek is megadod majd az új blogod linkjét, mert nagyon jó hatással van rád! :D És naná, persze, hogy érdekel! Amint megvan, kérem szépen a linket! *.*

Fyra írta...

Na, tök jó, bírom a kölcsönös csodálatot :D. Csak ne vegyülne oda az az enyhe irigység is... de amíg nem vagyok rosszmájú, addig csendben irigykedhetek is, ugye? Megengeded? :D Természetesen ez nem az a fajta irigység, hogy "mekkora gyökér, mégis jól megy neki", hanem a "bár nekem is így menne" típusú. Szóval tudod, mit? Ha nem engeded, akkor is folytatom xD. Viszont ehhez az kell, hogy továbbra is okot szolgáltass rá! Tedd meg, oké? :D

Hát igazából nem azért töröltem, hanem mert valaki beszólt, és úgy voltam vele, hogy OK, nem azért van a blog, hogy már _ott_is_ mindent számon kérjenek rajtam xD. De ja, ha már törölve lett, akkor nosza, új felfogás (kíváncsi vagyok, meddig bírja). És akkor már: http://impresszionista.wordpress.com , de még csak... egy mondat van rajta :D.

Chim írta...

Jaj, nem kell ám linkelni engem. Mmint tök örülök neki, nem azért mondom, hanem mert olyan kis vacaknak érzem magam melletted. Najó, hagyjuk. xD
Tényleg tök kafa dolog a kölcsönös csodálat, de én még irigykedni is szoktam, és magamban rosszmájú megjegyzéseket tenni. Ne haragudj.:( Úgy tűnik, hogy nem vagyok egy fair játékos. Mondjuk nekem se olyan megjegyzéseim vannak, amiket írtál, mert ha csodálok valakit, akkor nem tartom gyökérnek.x)
Egyébként én tök igyekszem,de akkor cserébe ígérd meg, hogy te is elkezdesz hivalkodni minden kis vacak sikerélményeddel(nem kell addig elmenned, mint nekem, hanem úgy normális keretek között, ami még nem tollászkodás:D), és pályázol végre, meg ilyenek, hogy másoknak is legyen esélyük dicsérni téged.

impresszionista írta...

Azért linkellek, mert szeretlek olvasni :). Nem többért, nem kevesebbért :D. És hagyd már ezt a kisebbrendűségi dolgot végre! :D

Megjegyzés küldése