2010. július 5., hétfő

#222

Nagyon dühös vagyok. Nem csak az cseszte fel az agyamat, hogy egy sorozat 30. részének letöltése után derült ki, hogy az első résztől kezdve égetett angol feliraton kéne a magyart olvasni, hanem az, hogy amikor ma reggel felhívtam a sulit, hogy mégis mikorra mehetnék a megérdemelt bizonyítványomért, akkor megemlítette a srác, hogy hát, lehet, hogy ma nem is kapom meg... és mivel amúgy is lemaradtam így - az első balatoni fürdésről, - egy badacsonyi túráról, - és még az a meló se jött be, amiért fenn maradtam... szóval nagyon herótom van már ettől az egésztől. Tűznék már innen el, hogy ne keljen hallgatnom a kukáskocsi hangját, egy menőgyerek tucc-tucc-cos zenemobilját, szagolnom Budapest bűzét, és végre állandó jelleggel legyen körülöttem valaki.

2 megjegyzés:

impresszionista írta...

-pats- ... ha még fenn lennék, akkor mondanám, hogy eljött az ideje, hogy megigyunk egy nyugtató teát :D.

Chim írta...

Tea megvolt, pogival ráadásul. Fél óra se, és megyek vonatra. Onnan fél hatra már majdnem otthon is vagyok. ^^

Megjegyzés küldése