2009. október 12., hétfő

paralista

Ma nem mentem be az előadásokra. Az ötlet a reggeli ébredéssel született meg bennem, és mikor láttam, hogy kint esik az eső, elhatározássá erősödött. Ha már felébredtem, reggeliztem nővéremmel, majd visszabújtam az ágyba, és onnan búcsúztam tőle és a sógoromtól, akik munkába mentek.
Nagyjából fél óra lustálkodással telt, majd leemeltem a polcról a HP 4. kötetét és annak álltam neki. Nagyjából egy-másfél óra olvasást követett, hogy kikeltem az ágyból, felöltöztem, kimentem túrórudiért, majd kakaóért, és elhatároztam: listát írok a mai teendőkről. Bejövős dolog ez a listázás, két állandó listám van ("milyen könyvet akarok megvenni?" - ez remek megoldás arra az esetre, ha megkívánok egy könyvet. Ilyenkor csak rá kell néznem a listára, ahol ott van minden könyv ára és máris látom, hogy ezekre sincs még meg a keret; illetve a "mit is akarok?" - itt a novellapublikálástól kezdve az utózótáskáig minden fel van jegyezve. És remek érzés kihúzni bármit is a listáról.), ezen kívül most két újabbat állandósítottam. Az egyik a karácsonyi ajándék-ötletes, a másik pedig a mai teendőké.
Az utóbbi sajnos rohamos gyorsasággal kezdett szaporodni. Az első helyen szereplő "takarítás, porszívózás" már lassan egy hónapja esedékes... szóval nagy volt a megkönyebbülés és a sikerélmény, mikor egy óra sem kellett hozzá és kész is voltam.
A második helyen a "jegyzetrendezés" volt. Ez fontos momentum, lassan nem igazodtam ki rajtuk. Most szépen lerendeztem, kategorizáltam őket. Még nincs teljesen kész. Most is ott elfoglalják szinte az egész ágyamat. 12 tantárgy jegyzetei, és még nincs meg minden. :/ Nővérem hoz gémkapcsot, ha az megérkezik, akkor el is tűnnek. A lista ez a pontja is kihúzva.
Csakhogy minden továbbitól kezdett rajtam elhatalmasodni a P A R A.
add 1.: szent emggyőződéssel hittem, hogy az őszi szünet jövő hét hétfővel kezdődik. frászt. csütörtöktől.
add 2.: ezzel megkérdőjeleződött, hogy időre végzem-e az utolsó pályázatos írásokkal. egy helyett kettőre emelkedett a megírandók száma a tegnappal.
add 3.: és végül jegyzetrendezés közben rádöbbentem, hogy abban a percben, órán kéne sajtótájékoztatót tartanom... teljesen kiment a fejemből, nem is készültem. mint később kiderült, nem is ma volt. jövő hét hétfőn viszon lehet szurkolni miatta. :)
add 4.: tudjátok, van az a biztosításos reklám, mikor a fószer halad a kocsijával, és körülötte mindenkin egy "más" feliratú tábla világít, amíg nem balesetezik ő is, mert onnantól rajta is ott villog. hát, valahogy így voltam én is. minden ismerős mondta, hogy náluk kezdődnek a zh-k, meg hasonló, én meg legyintgetek... eddig. nem tudom eddig milyen világban éltem, de mint kiderült nekünk is minimum 3 zh-nk lesz jövő héten. :/
add 5.: cikket kéne írnom, vagy legalább a készeket kijavítanom. de nincsenek meg a készek, és eddig nem álltam neki újakat se írni.

Hát, ezek lennének, amiktől beállt a P A R A. Amíg ezt írtam, lejött egy film. Szerintem nem fogok most nekiállni megnézni, de a HP könyv mellé visszatelepszem. Ha végzem, akkor újra magam elé veszem a listát, és igyekszem lépésről lépésre venni a felírt akadályokat. És ha végzek eggyel, hát nagy büszkén kihúzom róla. :)

2 megjegyzés:

ancsi. írta...

Bölcs döntés!^^ A HP köztudottan kikapcsol..:D
könyvlistám nekem is van.De egyre hosszabb. Mire meglesz egy, újabb kettőt írok hozzá..ördögi kör. :D

Kicsit én is belesápadtam a listáidba. Nekem ez tuti nem menne :'D. Kitartást a zh-khoz/cikkíráshoz/egyéb dolgokhoz! (Na, ez már nem dragon ball..:D)

Chim írta...

Imádlak! :D
Nekem a könyvlistám igen szerény, de annál drágább. A két Stephenie Meyer könyvet írtam fel rá, meg az Eragon tetraológia utolsó darabjára várok még. :) De azért már ez is segít távol tartani magam a további vásárlásoktól. :)

Én azon szoktam szörnyülködni, hogy a középsulisok, hogy bírják teljesíteni azt, amit tőlük elvárnak, szóval nem csak te sápadsz, hanem én is. A dolog kölcsönös. :D

Megjegyzés küldése