2009. október 26., hétfő

Novyon

Magam is alig hiszem el, de készítettem egy írást a Novyon egy játékához meghírdetett PPX pályázatra. Este kilenc óra körül járhatott az idő, mikor rájöttem, hogy jó oda az írás, amit épp befejeztem. Így nagyjából még pont elég idő kellett, amíg átpofoztam, hogy passzoljon a világhoz (inkább kisebb, mint nagyobb sikerrel), majd olyan húsz perccel éjfél - azaz a határidő lejárta előtt, elküldtem nekik.
Ez az egész írás azért is nagy dolog, mert már több novellámat is otthagytam alig megalapozott állapotban. (Közöttük azt is, amit erre a pályázatra szántam.) De ez most elkészült, még ha nem is kellett megírni, csak átdolgozni, de akkor is örömködés van. És ez jó, mert rég volt ilyen. :)

4 megjegyzés:

ancsi. írta...

Na ilyenkor irigyellek.. :D

Chim írta...

Melyik részéért? Mert ez egyébként csak bohóckodás, és igen kevés esélyem van a győzelemre... :(

ancsi. írta...

Lehet, hogy csak bohóckodás, de én biztos lusta lettem volna átírni, ha látom, hogy 3 órám van. Így buknak sorban a lehetőségek. Szóval ezért.;)
És korántsem biztos hogy kevés az esély. Ki tudja? Sokszor a legnagyobb viccnek hitt dolgok lesznek a befutók..:D

Chim írta...

Nekem eszembe se jutott, hogy otthagyjam... Vagy ha igen... akkor hamar el is felejtettem.
Köszi a bátorítást! ^^

Megjegyzés küldése