2009. október 10., szombat

fáradtolaj

Azé' írtam egybe, mer' újabban egyszavasak az új bejegyzések címei. Gondoltam igyekszem ezt tartani, bármilyen drasztikus helyesírás-gyilkolássá is válik a dolog. :D
(Úgyis mindig utáltam x))

Szóval jelen állapotban msn-nél aláírásként a "energiavámpír-mód on" bejegyzés található. De nevezhetném ezt "fáradtolaj-mód on"-nak is. Könyörgöm, valaki gyújtson be!!
Ha épp cigiről szoknék le, akkor azt mondanám, hogy egy elszívott, de még füstölgő csikk is megteszi... csak valaki végre pakoljon rám szenet (akár szívlapáttal is, mit bánom én), aztán öntse le olajjal, és gyújtsa be!! Könyörgöm!

Már előző héten se ment nagyon a cikkírás (a szerkesztőmnek és a korrektúrázósnak szerencsére nem ez a véleménye - már csak vessző- és betűhibáim voltak, és nem kellett konkrét leadeket újraírnom, yee :D), ehét szerdán meg végképp csütörtököt mondtam. Úgyhogy kértem szabit hétfőig - és kaptam is.
Mivel nem bírom ki, hogy (az eredeti terv szerint) ne írjak napról napra, ezért most novellákon dolgozgatok. Még 3 pályázatra akarok 4 írást beküldeni, ebből egy nincs kész. Úgy gondolom, hogy akár nyerek megjelenést, akár nem, ezzel ennyi.
A Pasztellikreket egy újságnak is elküldtem, (álmodik a nyomor, hehe :D), de eddig nem volt visszajelzés. Nem nagyon remélek... vagyhát... nem tudom. :/
Mindenesetre az biztos, hogy a sulit nem bírom mellette tartani. Ha eddig házim volt, akkor már el se készültem a napi 2 cikkel. Tanulni nem tanulok, maximum amennyit felszedek órákon. Szóval ez így nem lesz jó... :/ Úgyhogy mivel az újságírásra most van lehetőség, ezért úgy gondolom, hogy a novellázást félreteszem. Valszeg így is gondjaim lesznek a vizsgaidőszakkal, de... szóval ez lesz az első lépés. Asszem...

Addig is... gyújtson be valaki! >.<

3 megjegyzés:

Fionn írta...

Nem lenne vicces, ha felgyújtanának =/

ancsi. írta...

*sok-sok energiát küld*

Chim írta...

Fionn: Erről egy Boór András féle ballagási vers jut eszembe:
"Vigyázz nagyon, hogy ember maradj holnapra törve a mából, és túl ne lobbanj holnapután a tegnapi lángolástól"
Fogalmam sincs, hogy miként sikerült a kommentedről erre asszociálnom.

ancsi: köszi-köszi! Tiszta Dragon ball feeling. xD

Megjegyzés küldése