2009. szeptember 24., csütörtök

Új Ígéretek pályázat a Garbótól

Életem első pályázata lezárult. Mint lentebb olvasható, először két művel is pályáztam, majd végiggondoltam, hogy milyen költségekbe kerülhet nekem, ha bekerülök és ezért lemondtam. Időközben volt így e-mail váltásom, mivel a citromail-es címemnél kezdtek gyarapodni a levéleltűnések, így gmail-re váltottam. Ez azért fontos a történet szempontjából, mert felmerült bennem, hogy azért nem kapok visszaigazolást, mert megint nem kapták meg, amit írtam - nem ez lenne az első eset. Így gmailről is jeleztem lemondásomat.
Másnap már fogadott is az üzenet - citromailen -, hogy "tudomásul vettük." Így, nagybetű nélkül. Hát nem sugárzott belőle az öröm - és ez engem nagyon boldoggá tett. Hisz nem örültek, hogy visszavontam a pályázásom! Szuper!
El is felejdkeztem a dologról, de ma meglepve tapasztaltam, hogy újra írtak, ezúttal a gmail-os címemre. Rájöttem, hogy akkor előzőleg a citromail-es levél miatt írtak vissza.
Az új levél már személyesebb hangvételt ütött meg, pedig ugyan az az ember írta:
"Köszöjük, hogy értesített, tudomásul vettük, - sajnáljuk.
Üdvözlettel, és szép estét,
Máté Gabriella"

Dagad a mellem: sajnálják, hogy lemondtam! Ezek szerint tényleg azért nem kaptam visszautasítást (a pályázat bírálása folyamatos), mert felkerültem a lehetséges megjelentetések listájára. Öröm a köbön! :)

2 megjegyzés:

ancsi. írta...

*megtapsol* Ügyes!^^

Amúgy tetszettem olvasni a bácsi Pasztellikrek című irományát.A vélemény arra is a följebbi! :D

Chim írta...

Remek,örülök, h tetszett!! ^^
És köszi a kommentet >.<
Holnap kerül feladásra két másik pályázatom és most várok visszajelzést egy harmadikra. Próbálkozom. :)

Megjegyzés küldése