2009. szeptember 30., szerda

cikkezem

Ez az a szó, ami mostanában gyakorta szerepel az msn-em mellett. De úgy érzem fel kell hívnom rá a tömegek figyelmét, hogy ez nem imaidőnek számít nálam, amikor ha bárki rámír, akkor csak visszapisszegni tudok a tornyom valamelyik elefántcsont-ablakából.
Igényelem a társaságot. No meg örülök is neki.
Ha lassan írok vissza, akkor is szívesen teszem.
A cikkezőt nem kell békén hagyni.

u.i.: Beszédtémával azért készülj, mert én maximum újságírói pályafutásom perceivel tudlak untatni, max némi novellázással. :(

2 megjegyzés:

ancsi. írta...

én ugyan nem tartozom az érintettek közé, de nem hiszem, hogy unalmas lenne az az újságírói pályafutás :D

amúgy általában az emberek magukból indulnak ki, hogy ha nekik van kiírva hogy most aztán "hű de komolyan elfoglalt", akkor inkább ideges lesz az általában különösebb halaszthatatlan mondanivaló nélküli, szimpla beszélgetéskezdeményektől. Én már csak tudom..általában az idegesítő fél is me..:'D

chim írta...

Ó, nálam nem szokott ilyesmi szerepelni, hogy "nagyon-nagyon elfoglalt vagyok". Ha valaki elfoglalt, akkor szerintem ne menjen fel msn-re. Ez olyan, mint amikor valaki kiírja, hogy: "senkivel nem akarok beszélni". Hát jaj.
Ha meg csak valakinek a társaságára vágyok, akkor rejtettbe felmegyek és írok neki.

Szóval tényleg, nyugodtan lehet zargatni! >.<

És köszi a rendszeres kommentelést, sokat számít! :)

Megjegyzés küldése