2009. szeptember 17., csütörtök

karcolás

"Karcolás, szinonimája Ábriséknál: irogatás, írócskalás."

Mostanában írócskálok. Ezért hálásan okolom Fionnt, aki jó szokása szerint sokadszor ébresztett bennem tüzet olyan dolog iránt, amiért addig semmi motivációs kényszerem nem volt.
// Jelen pillanatban is cikket kéne írnom. Jelenleg az elsővel küzdök, és a quashról próbálok egy emészthető tájékoztatót összehozni. Ha minden nap eljátszom azt, hogy cikkírás helyett elkap a blogtűz, akkor azt hiszem, hogy mától sosem fekszem le éjfél előtt...
De legalább minden nap lesz új bejegyzés. :D //

Az irocskálás nem írás. Az írás komoly dolog és személyes véleményem szerint minden második ember próbálta már az írás által kifejezni magát. Ők nem is nagyon akartak ebből megélni - ha mégis, húsz éves korukra kinötték. Nem úgy, mint én - ugyan nem tervezem, (max álmodok róla) hogy a publikált irományaim után megjelenő zséből fogok megélni, de mivel mostanában befigyelt az újságírói állás, ezért felmerült, hogy talán ez irányba kéne később tovább tanulni... szóval rá kéne jönni, hogy újságíróként, hogy is tudnék megélni. :/

És itt térnék vissza az előző gondolathoz: augusztus óta karcolgatok, a bratyó (értsd: Fionn) jóvoltából. A írócskalás során novellák, pontosabban novella-szerűségek születnek. Amire a legbüszkébb vagyok: megtanultam központozni; és ismerem a gondolatjel és a kötőjel közti különbséget, így helyes használatukra is képessé váltam. Az újságírói tapasztalatoknak hála könnyebben korrektúrázom a kész szövegeket és igyekszem kilépni a kamaszkori dagályos fogalmazásomból.
Eddigi termékenységemhez képest egész szép mennyiséggel születnek írások, amik közül a már korábban reklámozott karcolat.hu-n (ami már fel is került a kedvenc linkjeim listájára) jelenik meg jó pár. Itt a véleményezésekből úgy érzem rengeteget tanulok... az írás régen jelentett ekkora örömöt. Remélem hosszú-hosszú ideig így is marad még. ^^ Köszi Fionn!
Aki esetleg szívesen elolvasná egy-két írásomat, azoknak ki is teszem a linket:

Egy kicsi, fehér bogyó élete: http://karcolat.hu/node/7425
Kicsit Bleach és kicsit saját kreativitás, no meg sok-sok hiba szülte. Sokat adott a továbbiakhoz. :)

Tini(L): http://karcolat.hu/node/7460
Megegyeztünk Fionnal: ezt nem én írtam. A címével azóta is vacakolok és variálom. Róla szerintem még fogok írni, mert pályázatra szánom és elhatároztam, hogy minden ilyen megmozdulásomról is beszámolok majd. :)

3 megjegyzés:

ancsi. írta...

tyűű :D úgy néz ki sokat köszönhetünk Fionn-nak..xD tőlem is ő kérdezte egyszer-kétszer, nem akarok-e..ezzel szöget ütve a fejembe. és lám, most én is aktív bloggernek mondhatom magam :D

Fionn írta...

Áldott legyen az én nevem X'D Amúgy meg mindenki jól tudja, hogy jól teszitek, hogy írtok ^^

Te pedig Chim írjál, én pedig megígérem, hogy el fogom olvasni ;) Mindenesetre a Pasztellikrek az egyik kedvenc novellám tőled =D

Chim írta...

Ancsy: igen,Fionn jó bátyus,aki ügyel a tesókra és motiváltságukra.:D

Fionn: tudom,h számíthatok rád.:)

jelentem,h időközben a második cikkhez értem.x) szurkoljatok,h tízig befejezzem.:D

Megjegyzés küldése