2008. december 2., kedd

Vizsgákra jelentkezés és a rejtélyes Világgazdaságos részvételem

Izgultam, hogy mégis miként és hogyan fog majd lezajlani életem első okj-s vizsgára jelentkezésem. Szépen elbuktam rajta:
A tájékoztatás szerint 10-kor lehetett megkezdeni a feljelentkezéseket, de már előtte is fennt voltak az időpontok. Őszinte leszek: egyszerűen sehol nem találtam őket. Sőt, legnagyobb megdöbbenésemre, miután az óra megütötte a 10-et, még a vizsgaidőpontokra se akadtam rá. Fél 12-kor gondoltam már úgyis minden mindegy: a jó helyek úgyis elfogytak és egy utolsó eredménytelen vizsgaidőpont-vadászat után nyugodni tértem. Mint kiderült, nem voltam egyedül.
Az Intézményi kommunikátorok ezúttal is bebizonyították, hogy lényegében technikai analfabéták: szinte senki nem vette észre a megjelenő kis plusz "fülecskét", amire rákattintva jelentekezni lehet. Ezek vagyunk mi. ^^
Ígyhát a "reggeli", 11-es előadás előtt tömegesen karoltuk fel egymást, hogy alapvető oktatásban részesítsuk a másikat vizsgára jelentkezésből. Velem speciel Vi caflatott a gép elé. Összeírtuk a lehetőségeket, Médiaismereten áttárgyaltuk és köv. óra alatt jelentkeztünk is.
Így néz ki:
- Amennyiben Médiaismeretenből jövő héten össze tudok hozni egy jójegyes zh-t, akkor nuku vizsga, ha nem, akkor 01.07
- Politikatudomány: 12.22
- Komelmélet: 12.23
- Világgazdaság: 01.05
- Gazdasági: 01.09
- Pszichológia: 01.09
Tök esélytelennek érzem, hogy sikerült, főként mivel még ma sem álltam neki tanulni, de majd meglátjuk.^^

Média után a köv. óránk Világgazdaság lett volna, de elhatároztam, hogy nem fogok olyan órákra bejárni, ahol amúgy se jegyzetelek és amire nem is tanulok. Úgyhogy a Világgazdaságot értelemszerűen ki is hagytam. Helyette pár Intézményis csajjal elmentünk shoppingolni^^. Egy élmény volt. Legmaradandóbb emlékem belőle, hogy megismerhettem, hogy miként kell Pesten telefont tölteni és bejártam egy bazi nagy gyerekboltot. :D
Meg néztem a számomra elérhetetlen költségű mikulás-csomagokat.
Aztán Ré-vel és Vi-vel voltunk Ikeában, ami bazi nagy(nagyobb, mint kívülről látszik xD) és bazi sokat kerengtünk, mint a birkák. Ré és Vi szösztelenítőkkel, én 2 db 90 HuF-os, felismerhetetlen állatfajú plüsökkel lettem gazdagabb. Egyszerűen otthagyhatatlan volt az a szolid ötletesség, ami áradt belőlük.^^ Majdnem visszamentem egy kb fél méteres kígyó-hernyó-kukac-giliszta plüssért, ami csak 1200 HuF volt. De aztán a csajok nem engedték. ^^
Utána én a plüsseimmel az utcán még kiéltem gyermekkori szenvedélyeim, amikor csak kevés járókelő nézett ránk és a csajok takartak, majd irány vissza a sulihoz.
Világgazdaságra már be nem mentem, viszont megvártam, mikor az első ember kijött, addig is szépen elkajálgattam az előadó előtt egy széken és csövesnek éreztem magam. Ahogy az előadásnak vége lett(ami nem volt egyenlő az első kijövő emberrel! :D), szépen beslattyogtam, konstatáltam, hogy még csak most adta oda a tanár szokása szerint a jelentléti ívet, úgyhogy leszambáztam és aláírtam. Persze dícsértem magam az eszemért.

Az aznapra betervezett Láthatlan Kiállítási-látogatás pedig majd új bejegyzésben, mert is megér annyit! ^^
Köszöntem, ennyi, üdve mindenki!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése