2008. december 10., szerda

Mi az: főz, süt, nem takács? ^^

13.27; itthon; ideiglenes lakhelyem ^^

A ma reggelemet a következő gondolat töltötte be:
1.: Ma nincs előadásom ---> Komelméletezni kell, orba-szájba.
2.: Basszus, nekem kell sütnöm... o.O

A második gondolat még nem is lenne nagyon gáz. Mióta felköltöztem ide, nővéremékhez már az első(vagy a második) héten elkezdtem elsajátítani az önellátáshoz alapvetően szükséges kézségeket. Addigi repertoárom, ha kajáról volt szó:
- Vajaskenyér szalámival, sajttal, ketchuppal és ennek variánsai
- Rántotta túlsózva, vagy elégetve
és asszem kb. ennyiben ki is merült. ^^

Szóval beköltésem után első lépésként a legalapvetőbb dolgot sajátítottam el, ami egyben a legkönnyebbnek is tűnt: Knorr instant fél liter, forrásban lévő vízbe szórása, majd 8 perc(idővel enyhe profizmussal: érzés szerint xD) és a takarékra tett láng máris ebédet szolgáltat elénk. Ezzel kb 1 hónapig húztam. xD
Mentségemre legyen szólva, hogy azért néha volt normális kaja is: ugye a hét első pár napján az otthonról vittet tudtam vinni, meg néha nővérem, vagy sógorom is megkönyörült rajtam és normális, többnapos kajákat csináltak. C:
Idővel, egyrészt elegem lett a knorr "ízvarázsaiból", mégha egyre nagyobb változatosságban voltak itthon, meghát otthon is csillogni akartam, hogy már nem csak instantkajákat tudok elkészíteni. Szal bedurvítottam: jött a tejbegríz(amit mostmár profi szinten készítek: ha kisebb/nagyobb adagot kell csinálni, akkor se esek kétségbe xD), meg a bundáskenyér(már az első is remekül sikerült!:D). Hamarosan, ugye ellenőrzés alatt, de rántott húst is csináltam krumplival. :)
Namost tudni kell rólam, hogy azért nem vagyok én ennyire totálisan analfabéta, csak úgy tűnik! :D Igen korán elsajátítottam az evőeszközök használatát[bár ez azt hiszem csak a szükség volt: szerintem már akkor is voltak időszakjaim, mikor hihetetlenül soket ettem és a kétségbeesett szülők sosem hitték el, hogy megint éhes vagyok, így kaját se kaptam tőlük:o)], majd hamarosan már szendvicskölteményeimmel kápráztattam el a körülöttem élőket.(ez azért fellengzős kijelentés, ne higgy nekem xD) Hamarosan már törölgettem, paníroztam, vagdostam is, aztán itt valahol meg is áltam a fejlődésben :S
Úgyhogy most igenis hatalmas dolog, hogy megsütöttem: életem első olajban sült krumpliját!! Én hámoztam, vágtam, aprítottam és a tűzhely sütötte, bár az olajat azért én adagoltam! :D

Szal most büszke vagyok magamra és gondoltam közlöm mindenkivel -aki olvassa a blogom- hogy igen, sikerült!! Innen már csak egy lépés, hogy eljussak a TV Paprika által megkövetelt szintre!! xD

Egyébként a komelmélet-tanulásból eddig semmi nem lett. Elolvastam újra az első lapot és kijavítottam pár hibát a jegyzeteimben. De ehhez megintcsak a gép és rajta lementett prezentáció kellett és itt ragadtam. Ez van. ^^
Délután 2-től utazás, először a Nyugatiba, hogy magamhoz vehessem végre Stephen King Setét Tornyának 7-edik darabját, ha még ott van a boltosnál, majd Sámánnal és Metállal beüljünk szerepjátékozni az Ezüst Sólyomba. Yee! :D
Este pedig tanulás. Nincs mese, meg kell erőltetnem magam. Egyébként is érdekel is, amit tanulok. ^^

További szép napot! :)

2 megjegyzés:

Fionn írta...

konyhatündér ^^ xD

Chim írta...

Eszem a zuzád bro', te mintaPolgár! xD
És ha már szóba került, akkor GRATULA a vizsgádhoz, így tovább!! xD

Megjegyzés küldése