2008. december 8., hétfő

Szószátyárkodás

20.29.
Itthonról írok, az idő fentebb olvasható. Közeledik az éjszaka. Tegnap elhatároztam magam, hogy majd mindig megjutalmazom magam valamivel, amikor egy vizsgát megírtam. Ma túlvoltam a médián, úgyhogy kivettem Zsolt Péter, Japán népmesék és mondák c. könyvét, ami már régebb óta érdekelt és Világgazdaságon neki is álltam olvasni. Az első oldalon túl nem jutottam, holnap viszem vissza a könyvtárba. Amúgy is át kell térnem a politikatudományra, vagy a komelméletre, nem lenne időm rá.
Szóval a médiavizsgám:
Szép volt, megvolt. Ma reggel még tanultam rá egy órát, illetve vonaton-metrón is még azt lapozgattam. Szerintem nálam ez valami mánia lehet, vagy beképzelés, de megint úgy éreztem, hogy meglepődött a környezetem és engem kezdett figyelni, mikor elővettem és elkezdtem tanulni a jegyzeteimet. A szemben ülő nagypapa(mindig vannak ilyenkor körülöttem nagypapák xD) konkrétan elkezdte nézni a füzetem és a jegyzeteim káoszát előttem. Bár lehet, hogy azon lepődött meg, hogy a füzetem csak látszólag van egyben és esetleg azt hitte, hogy bekattantam és nekiáltam szisztematikusan megkopasztani szegényt, amikor egyes lapokat kiszedtem, átcsoportosítottam, stb.
Szal visszatérve a médiára: igazából ez nem volt a maximum teljesítmény tőlem, -mint ahogy ez ugye várható volt- de mivel a kérdések könnyűek voltak és azért én készültem mással is, mint a leadott anyag(pl.: tanultam a könyből is és ezt a zh-n is kamatosztattam) azért úgy érzem, hogy megvan, sőt, talán-talán, 3-4, esetleg, netalántán, hacsaknem még annál is jobb. Másik részről viszontha ezzel nem megyek át, akkor tényleg nem tudom mivel. Ezt Ad-dal beszélgettük, hogy ha nincs meg így, akkor sehogy. Eközben pont a Sugar-ban császkáltunk és végre minden eddiginél olcsóbban láttam az általam a családnak szánt karácsonyi ajndékokat. Mivel félek, hogy netán bátyám is megtalálta a gépükön hagyott utalásomat és linkemet a blogomra, és így olvassa, ezért nem mondom el mi az. ^^
A lényeg, hogy most megrendeltem és remélem karácsonyra nálam lesz.

Egy kis ügyintézési zavar, ezúttal a kommunikáció felelgvárából, a sulimból, ahol tanulok:
Kora reggel hívott Sámán, hogy ma elmarad a Politikatudomány, mivel a tanárunk beteg. Hamarosan érkezett erről is a suli irodájának sms-e is, ezzel még nem volt gond. A pótlás ma reggel volt, de erről minket, OKJ-seket már nem értesítettek. Úgyhogy egyedül az fsz-esek vettek részt rajta, az a tizenvalahány fő, mert ők bezzeg kaptak róla tájékoztatást. A másik vándorló óránk a Média volt, ami elvileg csütörtökön lett volna még. Na, mint zh alatt kiderült, hála a tanárnőnek, az meg bekerült, ugyanúgy mára a Világgazdaságunk utánra. Beültem, hogy megmutassam az arcom neki(kb tizenöten ha lehettünk). Hitler reklám és marketing dolgait elemeztük, miután fél órát néztünk egy videojából. Amikor már arról vitázott pár, magát bizonyára rendkívül tájékozottnak vélt diák csóró tanárnővel, hogy Hitler ideológiája volt-e jobb és kevesebb embert megölő arányaiban(!!), vagy maga a kommunizmus, akkor leléptem. Néha meglepődök a sulimon, a hallgatótársaimon és a tanárokon. Szóval a szokásos röhelyes 3 órám helyett(és ezt értsd időben) ma 6-ot kellett volna suliban ülnöm. Mindegy, itt most a kommunikációs baki a lényeg. Se a Médiáról, se a Politikáról nem értesítettek minket. Szíven ütött. Ez van.

Amiről még írni akartam: vannak új ötleteim az Eseménnyel kapcsolatban, de így nem írok. Rájöttem, hogy csak én olvasom(ezzel akkor szembesültem, mikor 1 héten keresztül mindig csak akkor nőtt eggyel a látogatóim száma, amikor én frissítettem az oldalam -.-) és ugyan ez eredeti terveim szerint nem kéne, hogy érdekeljen(igazából nincs is ugye igazán értékelhető, vagy véleményezhető dolog benne, max az, hogy káosz az egész és érthetetlen, ezt belátom), de azért akkor is kivette alólam a lovat. Hamarosan azt hiszem fekszem.

Fionn, köszi a véleményezést az előző (ri)posztomhoz(ezt a kifejezést csak én használom a bejegyzés helyett? Jó ez így egyeltalán??!) bocsi, de tényleg meglepődtem.

Mindenkinek élményekben gazdag utólagos mikulást kívánok!
--Én ma kaptam meg az utolsó mikulás csomagom, egy auragyilkos-szemű-plüssmedve volt benne. És pont annyi csoki, hogy január végéig gond nélkül kihúzzam vele. Fogalmam nincs, hogy mikor edtem utoljára Haribo-s gumimacikat!! Egy élmény volt Ré-, köszi!--
Sziasztok! ^^

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése