2008. december 18., csütörtök

"Valami stílusos okosság, meg közhelyek"

22.12, itthon, ideiglenes panelszintemről

Régóta nem írtam és ezt ugyan senki nem akarta bevasalni rajtam, nem kaptam fenyegető leveleket, nem szólítottak le az emberek az utcán, hogy "mifasz van má'?", és miért nem folytatom, sőt: még a kukások se érdeklődtek, hogy kedvenc blogjuk írásával mi történt... szóval azért én írok.
A helyzet az, hogy mivel vizsgaidőszak, meg karácsony van/lesz, meg MÁV sztrájk, -hogy szarnának sünt és kennék a hajukra- ezért folyamatos a "pörgés".
Az a kib@szott sztrájk már vasárnap beütött, miattuk nem tudtam megenni a fincsi rántotthúsos, krumplipürés ebédem otthon, miatta adott vissza rosszul a pénztáros szilikonhegy[a kiscsaj úgy tudta leütni a billentyűket a klaviatúrán, hogy mindig betájolta: az ujja a billentyűt érje, a 2 centis köröm meg a gombok között lévő hézagot. brutál volt látni, tiszta izgalom volt a jegyvétel: leszakad akár egy körme is, vagy sem.], de velem kicseszni akkor sem tudtak! Tesóm telefonált rám, egyből kocsiba is pattantunk[életemben először csomagoltam össze már ebéd előtt, de nem, még nem tartom magam Uri utódjának] és 6kor én már pont tesómék felé battyogtam. Ugyanis 6kor kezdődött az az országos sztrájk, amiről aznap 10kor még szó nem volt. Grr. [A címkék közé bekerült megintcsak a "böszme" és a "MÁV" szó ^^]
Másnap én a MÁVos infóvonalnál érdeklődtem, 3 átkapcsolás és 2 perc után és a kiscsaj közölte, hogy majd 2 óra múlva elvileg indul egy vonat felénk, ami bevisz Pestre, de nem biztos, hogy megérkezik... Szóval aznap itthon maradtam és ugyan tanulnom kellett volna, de főkéént nem azt tettem.
Kedden bejutottam, a Nyugatiban óránként indult kb vonat felénk, meg vissza. Természetesen amivel haza akartam menni, az az orrom előtt ment el. Másodpercre pontosan indult, bár szerintem ez volt az egyetlen ilyen vonat aznap és természetesen akkor is csak 2 néni és az én kedvemért. :)
Sebaj, voltam karácsonyi vásárban! ^^
Szerda kimaradt, nincs élményem, de ma, csütörtökön megint volt akció: a vonat nem ment el a Nyugatiig, hanem BP határán megállt. Villamosoztunk, meg tolongtunk, meg lököttük egymást és tök jó volt látni, hogy sosem halnak ki a hülye emberek. Nem volt apokalipszis hangulatom, pedig ilyenkor szokott lenni. :(
Visszafele pedig kapásból volt vonatom. Tök jó vagyok! :D Hiába, tudtam én, hogy pszichológián nem szabad maradni. :)

És ha már tantárgyakról van szó, akkor: beánikoltam ma, hogy hétfőn politikából, kedden meg komelméletből van szóbelim és most átnézve a tételeket rájöttem, hogy az anyag felét sem tudom, sőt: meg sincs. Fogalmam sincs, hogy hol tűnt el, pedig én bejártam előadásokra... vagy... ezek szerint mégsem?!
Szóval bepánikoltam, hogy hogyan fogom megcsinálni, "Basszus, mostantól éjjel-nappal tanulnom kell, ha át akarok menni!" Úgyhogy gyorsan le is feküdtem és aludtam egyet a kiterített jegyzetek mellett. ^^" Felébredve meglátogattam az etr-t[mint a neptun, stb] lejelentkeztem a politikáról, meg leadtam egy 9.ei vizsgám és átettem 12re és 15re. utána megnéztem tesómat a szomszéd nagyszobában és hallgattunk karácsonyi dalokat, meg beszélgettünk.

Mostani vizsgarendem így néz ki:
12.23 >> komelmélet
01.05 >> világgazdaság
01.07 >> média [mert még mindig nem tudom, hogy a zh hogyan sikerült]
01.09 >> pszichológia
01.15 >> politika
01.16 >> gazdaság

Úgy érzem elsőre túllihegtem és ez most jobb. :S

Rövidhíreim:
--> Holnap nem megyek be angolra, inkább tesómékkal megyek shoppingolni. \o/
--> Hétfőn bemegyek a megrendelt karácsonyi ajándékokért[amik kiléte titkos], megnézem, hogy honnan indulnak a buszok vissza haza, a magyar tenger partjára, meg kiveszek pár könyvet az iskola könyvtárából.
--> Basszus, akkor fognak a gólyák az iskolában portyázni, mikor nekem vizsgám lesz!! xD
--> Mélységesen csalódtam a Neotica által felmagasztalt Pendulumban, illetve Depeche Mode albumaiban.
--> Majd idővel megérdeklődöm Fionntól, hogy honnan vesznek elő olyan remek kis témákat, amik nála is vagy, kv-cignél fellelhetőek.

Éljen a karácsonyi hangulat, a túllihegett vizsgaidőszak, amihez még hozzá kell szoknom, illetve a tanulás, aminek neki kéne állni. :S

2 megjegyzés:

Fionn írta...

Igenis be lesz vasalva, hogy nem írsz =P lusta...

Chim írta...

=] (többre most nem futja xD)

Megjegyzés küldése