2008. december 3., szerda

MÁV-os ügyintézés -.-

8.58 Itthonról.

Hazaértem. Korán keltem, nővéremet leptük meg ma születésnapja alkalmából. Majd egy másik blogbejegyzésben azt is ecsetelem, de elhiheted, hogy amikor hajnali 6-kor a konyhába belépett és én fenhangon énekelni kezdtem a Happy birthday-t, akkor az tényleg meglepetés volt neki, mégha nem is biztos, hogy kellemes. ^^
Mai sztorim lényege a MÁV és rendkívül "ötletes" ügyintézése. Bizonyára jópáran ismeritek már...
A dolgokhoz tudni kell, hogy ugye a magyar almában járok most suliba, jelenlegi szállásom nem ott van, az eredeti lakhelyem pedig végképp messze-messze.
Történetem ott kezdődött, hogy szeptember hónapot írtunk és én bérletet akartam venni magamnak. Természetesen a pénztáros szitne szabályosan kiröhögött. Se ideiglenesen nem voltam bejelentve oda, ahonnan a bérletem szerint indultam volna, se másképpen. Márpedig csakis lakhely és iskola között lehet bérletet venni, ez még később fontos lesz. Végülis megkegyelmezett rajtam a jegykiadó és miután már kilógott a váróból a sor mögöttem, ő pedig megtárgyalta kollégáival adtak egy bérletet és kijelentették, hogy féljem a kallereket, mert ők szopatni fognak vele és akkor majd kapjam elő a beszélőkém.
Azóta is halál nyugodtan közlekedhetnék azzal a bérlettel, mert egy darab kaller bele nem kötött.
Következő hónapban pegint a pénztár elé járultam. Addigra volt igazolásom, hogy ugyan csak ideiglenesen, de ott lakom. Na, ez természetesen nem volt elég. Megint ugyanaz a jegyeladó fogadott. Mire végeztünk a sor ugyanúgy kilógott a váróból: meg kellett vennem egy papírt, amivel igazolva van, hogy úgy hívnak, ahogy hívnak, az a diákszámom, ami és hogy érvényes a papír, ami nálam van. Azóta is mosolygok rajta, de kénytelen vagyok magammal hordani. Felhívta a figyelmem, hogy a kallerek rosszak és hiába van papírom, kerüljem őket. Nagyon rejtélyes volt.^^
Természetesen továbbra sem kötött bele senki és semmi.^^
Következő hónapban egy hölgyeménnyel állta szemközt, felkészülve mindenre, csakhogy ezúttal is megkapjam a havi adagomat a MÁV ügyintézésből. Nem csalódtam... A csaj közölte, hogy ez így nem egészen jó, és az én arcomra ezen a ponton gyilkos vigyor kúszott. Végülis nem volt különösebb, kitöltött pár dolgot még rajta, hogy honnan is szól és hasonlók. Pár perc alatt megvoltam és remnykedtem, hogy innentől kezdve talán vége. A csaj nem figyelmeztetett, hogy kerüljem a kallereket, csak szólt, hogy majd ezt mutassam be nekik, meg ha bérletet akarok venni.
Persze egy darab kallernek be nem mutattam, nem is kérték, mégis boldogan és mosolyogva járok azóta is a vonatommal.^^
És ez a hónap. Miután leszáltam az itteni állomáson mélyen beszívtam a levegőt, előkapartam pár iratom, majd bevágódtam az addig szinte üres váróba... :)
...majd a péntárhoz érve az irataimat tanulmányozó csaj közölte, hogy ez így nem jó! xD
Addigra előttem volt a lakhelyigazolóm, a diákom, vele a pénztárcám és bérlettartóm, a kis MÁV-os papírom, meg néminemű pénz, hogy fizetni is tudjak. A csaj kikérdezett, hogy merre van az eredeti lakehelyem, én pedig meséltem neki róla. Megkérdezte, hogy be vagyok-e jelentve ide, mintha az előbb nem azt ellenőrizte volna le. Elkérte a kis papírom, majd kijelentette, hogy ez rosszul van kitöltve. Úgyhogy előkapott valami MÁV-os Pénztárosok Minibibliája könyvet, bőrkötéses, szépfedeles vackot. És addigra szépen növekedni kezdett a sor mögöttem.
Kb fél perc alatt áthúzott, átírt, kijavított, kipipált, bejelölt, majd 1 perc alatt nálam volt a bérletem. Ő arra "kért meg", hogy mindig ellenőrizzem és ellenőriztessem azt a szar kis papírt, "mert nem biztos, hogy jól csinálja meg a pénztáros." xD És én azt honnan a fenéből tudjam, ha ezt nekik kéne???!!
Rövidesen túltettem magam rajta és azon igyekeztem, hogy összeszedjem magam: kispapír, pénz, visszajáró, pénztárca, bérlettartó, lakhelyigazoló, diák, irattartó hevert előttem. Szépen egy kupacba gyűrtem őket és a könyöklő szélére húzva elpakolgattam.

Azóta már csak annyi volt a dolgom, hogy hazaérjek. Sikerült. ^^
Délután még vár egy karácsonyi-vásár-állapot-felmérés, illetve 3-tól szerepjáték Sámánnal és Metállal. Kb 6 körül érek majd haza és gondolom nem fogom megállni, hogy ne meséljek.

Addig is hello!^^

2 megjegyzés:

Fionn írta...

lol MÁV xD

Chim írta...

Nem hittem először a szememnek, hogy bejegyzésem van! ^^
Aztán másodszorra, hogy Te írtad! ^^'

Köszi! :)

Megjegyzés küldése