2011. december 5., hétfő

karácsonyi drágaságok


És végre már csak egyetlen ajándék van hátra a karácsonyi listáról! Pontosabban nem egy ajándék, hanem egy ember, méghozzá apum, akiből senkin keresztül nem tudtam kihúzni, hogy minek is örülne. Korábbi próbálkozásaim rendre csődbe mentek, és azóta is használatlanul fekszenek ott, ahová utoljára tette őket. Ezúttal azt hiszem, biztosra próbálok menni: innivaló, ruhakellék... és remélem, ezek már csak elfogynak - elkopnak. :)
Bátyám ajándéka pedig számomra már most egy öröm. Végre rá tudtam venni magam, hogy olyat kapjon, ami engem nem érdekel annyira, de a fentebb linkelt szám és egy kritika végül annyira meghozta a kedvem, hogy ma el is mentem értük. Nem csak nagyon szépen leárazva kaptam meg őket, de meglepetésként még egy 870 forintos újságot is csúsztattak a csomagomba, már nem is tudom, mire hivatkozva. Ó, igen, meg egy ezer forintos utalványt is, amit valószínűleg soha nem fogok felhasználni, szívesen továbbpasszolom: 1000 forinttal olcsóbban kapható meg vele az éhség című könyv: http://www.booker.hu/konyv/Ehseg_whitley_strieber/

Akinek kell, nálam jelentkezzen.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése