2010. november 14., vasárnap

foo dog

Igazán nagy szerelmem volt mostanában egy bizonyos Foo Dog nevezetű rejtélyes jelenség, amelynek a legkülönfélébb megjelenéseit találtam meg mind deviantarton, mind a neten, azonban végül semmilyen leírásra nem akadtam. Pedig igazán egyértelmű lett volna, hogyan is kéne nekiállnom az információk gyűjtésének.
Helyette inkább beszéltem Fyrával, és reménykedtem némi információban. Csalódnom természetesen nem kellett, az információ jött is: egy kínai szellemmel állok szemben. Vagy még nem meséltem: szóval abban igazán biztos voltam, hogy ez valami szellem lehet vagy védelmező - bár a kettő nem zárja ki egymást -, de fogalmam sem volt, pontosan miféle, mi is ez, és mit is várjak tőle. Mivel a Foo Dog elnevezés rendelkezik egy erősen kutyás áthalással, álladóan furdalta az oldalamat a kíváncsiság., időről időre elővettem a témát. Pontosabban: néha elő sem kellett venni, hogy belebotoljak.
Ugyanis, bár mostanában pihentettem pokémonos addikciómat, azért némi figyelemmel kísértem, ahogy már az ötödik generációs zsebállatkákkal (ha jól emlékszem) ötszáz fölé nőtt a számuk. És akkor egyszer csak megjelent ő. Lényegében a kettes ábra (ez itt -----> :)) tökéletesen bemutatja a kis tűz típusú lényt, amely ezek után végtelenül bökte a csőröm. Itt vagyok egy kutyaszellemmel, és nem tudok róla semmit?! Én?! Hát ez nonszensz! A probléma orvoslásában a google segített és egy pofon egyszerű keresés. Természetesen a végeredmény angol, de ismerve eddigi olvasóim angoltudását, ez legfeljebb nekem jelenthet problémát: wikipédia és asianartmall.com

Ezúton is üzenem a Jézuskának, és bárkinek, aki majd nagyon különleges meglepetéssel akar felköszönteni névnapomra, szülinapomra, hogy nagyon tudnék örülni egy ilyen álarcnak. Falra kiakaszthatós legyen! :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése