2010. november 12., péntek

autumn rain

Nyílván az első blogbejegyzéseknek lenne vmilyen varázsuk, vagy egyéb hülyeségük. De ez már a sokadik. Most ősz van, és a minap még pöcsörgött is az eső. Ezt a képet már késő tavasz, kora nyár óta őriztgetem, hogy a megfelelő pillanatban megoszthassam veletek. És mire fel a blogváltás? A dolog nagyon egyszerű: emlékeztek, van némi rendszertartási mániám. Magam is csodálkoztam, hogy az utóbbi időben mennyire háttérbe szorult, de ezúttal elegem lett a sok mailcímből, fiókváltásból, becenévből, és igyekszem rendet vágni közöttük.


Nem lesznek újítások. Bár nyilas vagyok, így fenntartom a jogot arra, hogy bármikor hirtelen felindulásból kisebb vérmennyiséggel járó harakirit vagy megdicsőülést hajtsak végre saját kis mocsaramból.

Ha minden jól megy, hamarosan twitteren is követhetsz itt a blogon. Addig is, parancsolj, igazán nem szeretném elrejteni. Sötét (és talán idővel világmegváltó) gondolataim: http://twitter.com/#!/chimicus

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bár sajnálom az előző blogod a sok szuper bejegyzés miatt, de tetszik a változás! És azt hiszem, itt sem maradunk jobbnál jobb posztok nélkül. :)

Hedgedog írta...

Nem is értem, hogy találtál meg, de nagyon örülök neki! :D Mert ha tegnap este, vagy ma kora reggel nem olvastad, és meg sem érdeklődted akkor... mindegy.
Követtem molypillangou példáját és töröltem azt a blogom, és követtem a te példádat, mert nyitottam ezt. :)
Magam is remélem, hogy itt sem leszek másként. A régi blog meg még ott pihenget a gépemen. :)

Névtelen írta...

Mondjuk, hogy megvannak a magam módszerei :P Anno a másik blogodra is sikerült rábukkannom, emlékszel? Szóval előttem semmi nem maradhat rejtve. :D
Az nagyon jó, hogy elmentetted a régit, mert a lakatlan szigetes élményeinkről szóló írásokért mindenképp kár lenne. No meg a többiért. ;)És tapasztalatból tudom, hogy időnként jólesik, sőt, mókás lehet visszaolvasgatni az egykori blog bejegyzéseit. :D

Hedgedog írta...

Lassan félni fogok az információszerző képességeidtől. :D
Nagyon ügyes vagy! :)

Megjegyzés küldése