2011. október 17., hétfő

Amikor a bor egy kicsit, egyik oldalról a másikra.
Halál a vonaton.
Még egy korty bort neki.
Jégöledbe, a sír!

Nem tudom, mi tetszett meg ebben annyira. Petőfi Borozó c. versének oda-visszafordítással keletkezett változata. Az eredeti:

Egykor majd borocska mellől
A halál ha űzni jő:
Még egy korty s nevetve dűlök
Jégöledbe, temető!


Ugye, hogy az előbbi sokkal... khm. Mondanám rá, hogy underground-abb, vagy ilyesmi, de csak az a szó illik rá, hogy ratyibb. Sebaj-hepaj!

10 megjegyzés:

Liani Hikawa írta...

Az első verzió kicsit olyan, mintha valaki részegen írta volna. Egy üveg pálinka után még értelmes is! XD (Bár ezt józanul honnan tudhatnám - jogos.)

Ez azért így egybe üt:
Halál a vonaton.
Még egy korty bort neki!

Legalábbis nekem most bejön. XD

Hedgedog írta...

az utóbbi idők nulla kommentes bejegyzései után ez eléggé megmelengette a szívemet, köszi! :D

és talán tényleg csak a két sor az igazi, bár én simán hozzácsapnám a harmadikat is... örülök, hogy nálad is befigyelt rá némi fantázia. :)

Liani Hikawa írta...

Megértem a nullkommentes részt, ismerős. =) Nekem az a fura, hogy hónapok kihagyása után most tessék, jönnek a kommentek nálam sorban. =D

Befigyelt biza, de még formálódik. =D

Hedgedog írta...

úgy tűnik, minden blogger rémálma, ha nem kommentelik :D reagokban gazdak írogatást :)

Liani Hikawa írta...

Ha azt akarnánk, hogy senki se szóljon hozzá, naplót írnánk, nem? =D Én mindig így vagyok vele. =D

Hedgedog írta...

miért, hát nem online naplót írunk? :D

Liani Hikawa írta...

Te szóforgató! =D

Hedgedog írta...

:D (igen, így van, nem bírom komment nélkül hagyni, ha kommentet kapok XD)

Liani Hikawa írta...

Mázli, mert én sem. =D A rekordom mondjuk már nem tudom, mennyi, hány komment egy bejegyzésre, de majd megnézem. =P

Hedgedog írta...

majd megnézed? nem. majd megdöntjük! :D mivel ez az én blogom, ezért kötelességemnek érzem, hogy mindig válaszoljak, ha valaki ír itt nekem :D

Megjegyzés küldése