2010. szeptember 7., kedd

a kis eminens

>> Ma volt az első napom a bme-n, és természetesen nem is bírtam ki, hogy végig ott üljek az előadásokon, így a pszichó második felét ellógtam egy ismerősömmel. De ebben a posztban nem ezt akartam kiemelni.
>> Itthon sikerült rávennem magam, hogy bár csak három előadásunk volt (abból is kettőről van használható jegyzetem), mégis majd' egy órát üljek a leírtak felett (nekem legalábbis annyinak tűnt, de fél óra tuti volt), és tanuljam őket. De ebben a bejegyzésben nem ez a durva.
>> Még arra is sikerült rávennem magam, hogy néhány ködösebb részhez (és nem is az a durva, hogy már az első órán vannak fekete foltjai az anyagnak) felhasználjam az előző sulim jegyzeteit. De nem ez a dolog pikantériája.

>> Hanem az, hogy a bkf-es jegyzetek tényleg segítettek. :)

4 megjegyzés:

Rien K. Shaw írta...

Na ugye, hogy csak jó volt valamire BKF... :P:D De ezt írjuk fel a kéménybe korommal, mert több se lesz ilyen...:P

Chim írta...

Jaja, én is meglepődtem. :)
De azért remélem, hogy a többi jegyzet is ilyen hasznos lesz, ha szükség lesz rájuk. :D

Rien K. Shaw írta...

hajrá legalább tudni fogod, hogy nem csak a papír fogyott feleslegesen... :D

Chim írta...

Hehe, így van. :D

Megjegyzés küldése