2010. augusztus 3., kedd

két óra tisztán

Igen, pontosan erről van szó!
Kaptam két órát, zajtól és egyéb zavaró tényezőktől mentes két órát a gép előtt. Oké, hogy ilyen felénk nem létezik, mert hol kulcsér csöngettek be, aztán az Eontól kaptunk keresztellenőrzést, de akkor is éppen ez lenne a lényeg, hogy kaptam két órát, amikor nincsenek emberek körülöttem, se a velük járó dumálás, tévézés, rádiózás, se törölgetni való edények, se teregetni való ruhák, se lenyírandó területek, viszont van két óra tiszta netelérésem, a saját laptopomról. Azon túl, hogy rácuppantam a Jutyúbra feltöltött Daft Punkokra, végre bejegyzéseket írtam, és levelekre válaszoltam. Kicsit körbenéztem a gépemen, és elolvastam pár dolgot, amit elszerettem volna. Ugyan csak kis szeletjére jutott időm, de megcsináltam azokat a dolgokat, amik már jó ideje tervben voltak. Tiszta katartikus élmény volt.

Azt hiszem, hogy gépfüggő vagyok. x)

2 megjegyzés:

ancsi. írta...

ha leszel msn-en is valamikor, küldök meglepit. :D

Chim írta...

Köszönöm, nagyon ügyes!! *.*

Megjegyzés küldése