2011. november 4., péntek

tejberízs

- Mi ez a tejberízs a hűtőben?
- Vettem.
- Mennyiért?
- 65 Forint.
- Pénzkidobás...

Bátyám (remélem, hogy) nem tudja - az ilyen apróságokból áll össze az I don't want to live with my brother on this planet anymore életérzés, ami mindig nagyon látszik, valahányszor a nyári két-három hónapra hazaköltözhetek.
Ha pedig mégis tisztában van vele, akkor remélem, soha nem fog lebukni. Különben olyat kap, de olyat egy ilyen szemrebbenés nélkül közölt beszólása után, hogy... argh!

5 megjegyzés:

Liza írta...

:)

Kérném a címét az üzletnek, ahol 65 Ft-ért lehet tejberizst venni, please. :)

Hedgedog írta...

Ugye?! A Sparban volt leárazva, és elég ritkán engedek meg magamnak ilyesmit ahhoz, hogy ezúttal viszont ne vessem rá magam azonnal. :D
65 Ft, bah! Miután bátyám közölte, hogy ez tök értelmetlen, mert nem lehet vele jóllakni, fogtam a száraz pereceit, és közöltem, hogy akkor ebből se ehet egy darabot se. Erre módosított: vannak olyan kaják, amiket az ízéért szeret. Közöltem vele, hogy nekem most ez olyan. Így végre zöld ágra vergődtünk egymással.

Liani Hikawa írta...

Olyan kis buta vagy. =) Én orrba-szájba szívatnám a bátyádat. Szerintem előbb unná meg a beszólongatásokat, mint az életét, bár ha mellettem lenne, lehet, fordítva lenne mégiscsak. XD

Visszavághattál volna neki, hogy pénzkidobás (amit sokat fogyaszt és drága) venni, úgyhogy ne szóljon be. Vagy hogy te legalább tejberizzsel mérgezed magad, nem (valamivel, amivel ő igen, te nem). XD

Liani Hikawa írta...

De amit mondtál neki utóbb, az is édes! Pacsi érte! =D

Hedgedog írta...

Liani, együtt lehet élni valakivel úgy, hogy megkeseríted állandóan az életét, fél évig nagyjából mi is így csináltuk, aztán rájöttünk, hogy ez azért egyikünknek se jó. Meg alapból nem így kéne, ha már testvérek vagyunk, egymásra vagyunk utalva és naponta olyan három órára látjuk csak egymást, kivéve hétvégét. Ráadásul, ha azt hiszed, állandóan lenne kreativitásod meg energiád visszaszólni, visszaszúrni... nem ismerlek mondjuk, de szerintem tévedsz. És ezzel nem megbántani akarlak.

Megjegyzés küldése